vineri, 16 august 2019

Picioare si buze hidratate - Apidava




     Pe langa grija de necontestat pe care o acordam tenului si pielii noastre in general, nu trebuie niciodata sa uitam de picioare, calcaie, dar si de buzele noastre.
     Extremitatile corpului, cele care vin cel mai des in contact cu factorii nocivi de mediu, cu praful si temperaturile extreme, ajung sa fie cele mai vulnerabile in fata acestora.
     Pentru ca pielea picioarelor sa fie mereu hidratata iar buzele apetisante avem nevoie de putin timp si de produse naturale fara conservanti care sa le hraneasca si sa le mentina supletea, indiferent de anotimp. Pentru Picioare si Buze hidratate eu folosesc cosmeticele Apidava din gama Apidava Cosmetic Line, pe care le-am introdus deja in rutina zilnica. Despre aceste produse si impresiile mele puteti citi pe blog in articolele deja publicate.
     Apidava Cosmetic Line este cea mai noua gama de produse cosmetice, pe baza de ingrediente apicole de calitate superioara.

     Mierea de albine este un ingredient exceptional deoarece este un puternic agent antibacterian bogat in elemente nutritive benefice atat pentru piele cat si pentru sanatatea noastra. Mierea de albine este, ofera protectie, hidrateaza, catifeleaza si reintinereste pielea, dandu-i un aspect tanar si sanatos.
     Ceara de albine este unul dintre cele mai importante ingrediente naturale pentru ingrijirea buzelor datorita proprietatilor sale emoliente, antibacteriene si de catifelare a pielii. Este ideala pentru a proteja buzele crapate de patrunderea bacteriilor si pentru a grabi vindecarea tesuturilor.
     Untul de shea hidrateaza intens pielea uscata, calmeaza iritatiile, se absoarbe rapid in piele, regenereaza si promoveaza reinnoirea pielii, contine factor de protectie UV.

     Multumita celor de la Brander si Apidava, pot sa va impartasesc acum impresiile mele despre alte 3 produse minunate fara parabeni, fara alegeni si testate dermatologic. Acestea sunt: Balsam de Buze, Crema de Picioare, Balsam de Calcaie.

Balsam de buze

 

     Contine: Miere, Ceara de albine si Unt de SHEA.
     Recomandat ca tratament pentru buze uscate.

     Pe baza de ceara de albine si miere, este special conceput ca un tratament intens de hidratare a buzelor mai ales pentru perioada de iarna.
Este ideal de folosit si ca tratament (aplicat pe buze de seara pana dimineata) pentru buzele foarte uscate.
     Proprietati:
     – previne craparea si uscarea buzelor;
     – pielea devine neteda, elastica si supla.

     Parerea mea despre produs:
     Sunt o persoana care am pielea buzelor extrem de sensibila. Se deshidrateaza usor fie ca este iarna din cauza gerului si vantului, fie ca este vara din cauza razelor ultraviolete si a prafului din atmosfera. Pe langa acestea se mai adauga si un obicei nesanatos, fumatul, care usuca excesiv buzele si pielea incepe sa crape.
     Balsamul de buze de la Apidava este ca un pansament pentru buzele mele. Dupa aplicare, ofera o hidratare intensa de lunga durata incat buzele devin catifelate, moi si frumoase, cu un luciu apetisant.
     Il port in permanenta dupa mine si il folosesc de dimineata pana seara, ori de cate ori simt nevoia. Pana acum am fost multumita de efectele sale.
     Imi place ca am de toate in acest balsam: hidratare din belsug oferita de untul de shea, luciu cat cuprinde, protectie cu ceara de albine pe care sa ma pot baza, gust dulce si delicios de miere si un strop de culoare portocalie de la uleiul de morcovi.
     Mi-ar fi placut sa fie mai usor de aplicat, sa fi fost de exemplu intr-un ambalaj de tip ruj. De multe ori simt nevoia sa folosesc balsamul cand ma aflu pe strada, cand nu am cum sa-mi curat mainile inainte de a-l folosi.

Crema de picioare

 

     Contine: Miere, extra-Propolis si Ceara de albine.
     Recomandata pentru piele deshidratata.

     Crema pentru ingrijirea picioarelor este o crema ideala pentru zonele cu piele foarte uscata ca cea a calcaielor sau coatelor.
     Ceara de albine este un emolient 100% natural care va hrani pielea in profunzime, iar propolisul are rol antibacterian – esential pentru ingrijirea corecta a picioarelor.
     Proprietati:
     – previne craparea si uscarea pielii
     – are efect relaxant
     – pielea devine neteda, elastica si supla

     Parerea mea despre produs:
     In primul rand vreau sa va spun ca sunt deja la a doua cutie. Despre aceasta crema am scris cate ceva, de curand, pe blog.
     M-am indragostit de ea! Mi se pare cea mai buna crema de picioare din cate am folosit pana acum. De fiecare data simt cum picioarele mele devin mai relaxate si pielea este moale, placuta la atingere, perfect hidratata.
     La inceput am folosit-o doar pentru talpi si calcaie, apoi pentru genunchi si coate, iar acum imi fac masaj pe intreg piciorul. Nu pot sa va spun in cuvinte ce senzatie placuta am! La sfarsitul unei zile toride in care transpiratia si praful mi-a agresat din belsug picioarele, dupa o baie reconfortanta, aplic Crema de picioare in strat subtire cu putin masaj pentru a intra rapid in piele. Senzatia de confort apare imediat, iar relaxarea este de lunga durata, la fel ca hidratarea si elasticitatea.

Balsam de calcaie

INAINTE
DUPA UTILIZARE
     Contine: Ceara de albine, extra-Propolis, Ulei de cimbru si Camfor pentru activarea circulatiei periferice.
     Recomandat pentru piele aspra si bataturi.

     Unguentul de călcâie este un balsam solid pe bază de ceară de albine şi extra propolis, ideal pentru zonele cu piele deshidrată şi crăpată: călcâie şi coate.
Balsamul conţine şi 2% camfor pentru activarea circulaţiei periferice şi este recomandat a se folosi pe pielea uşor umedă pentru a pătrunde mai bine în piele.

     Extra-Propolis - Propolisul este arma de baza in apararea stupului, o adevarata bariera de protectie a acestuia. Asigura o mult mai mare rezistenta la infectiile cu orice tip de germen si este binecunoscut pentru efectele lui cicatrizante.
     Ceara de albine - folosita de peste 2.000 de ani in tratarea diferitelor probleme ale pielii. Protejeaza pielea si ii confera o hidratare profunda, pe termen lung, grabeste vindecarea ranilor si formeaza o pelicula fina protectoare.
     Uleiul de cimbru - imbunatateaste circulatia sangelui, stimuleaza sistemul imunitar, este un bun cicatrizant, previne durerea inflamatorie si hidrateaza pielea. Bun antiseptic, protejeaza ranile impotriva infectiilor.

     Parerea mea despre produs:
     Asa cum il percep eu, Balsamul de calcaie este un produs cosmetic complementar si ideal de utilizat impreuna cu Crema de picioare. Pur si simplu il ador! Este un tratament pentru calcaiele foarte uscate si pentru coate, acestea fiind zonele care se deshidrateaza cel mai rapid.
     Dupa folosirea Balsamului de calcaie am simtit cum pielea se regenereaza. Am obtinut finetea zonelor uscate, crapate, aspre sau cu bataturi, ceea ce m-a bucurat nespus. Pielea calcaielor este puternic hidratata, in timp ce propolisul vindeca si cicatrizeaza pielea ranita a calcaielor sau coatelor.
     Are un miros placut, relaxant, datorita camforului.
     Este suficienta o cantitate mica de produs pentru fiecare aplicare. Balsamul este dens si gras, se intinde usor dar intra mai greu in piele, este necesar un masaj temeinic.

Concluzie:

     Oricat de grave ar fi crapaturile de la nivelul calcaielor, pot spune ca am gasit deja solutile care ma vor ajuta sa am mereu o piele fina, ca de bebelus - Crema de picioare si Balsamul de calcaie.
     Buzele mele imi multumesc de fiecare data cand aplic Balsamul de buze, iar stralucirea lor imi da incredere sa zambesc mai mult, fara frica. Pielea nu se mai intinde excesiv, nu mai crapa, nu mai este la fel de uscata.

     Ma declar o mare utilizatoare de cosmetice naturale si cred ca v-ati dat seama deja de acest lucru din articolele mele. Dupa ce am testat mai multe produse cosmetice pot spune ca sunt foarte multumita de gama Cosmetic Line de la Apidava.
     Va recomand sa le incercati! Produsele pe baza de ingrediente naturale ale stupului sunt foarte cautate in special de cei care s-au bucurat deja de beneficiile acestora.
     Cred ca folosirea ingredientelor naturale impreuna cu tot ce ne ofera stupul si albinutele, in tratamentele apicole cosmetice, sunt solutia ideala si viabila pentru "a imbatrani frumos".

Cine a incercat cosmeticele Apidava? Ce parere aveti despre ele?


Un comentariu: