duminică, 28 iulie 2019

Caramele "Gustul copilariei" - Apidava



     Indiferent de varsta la care ne aflam, copilaria ramane o lume aparte care se intoarce mereu in mintea si sufletul nostru, o lume miraculoasa pe care nu o putem ignora. De multe ori imi amintesc cu placere de magia lucrurilor si a intamplarilor, de momentele pe care, poate, de atunci nu le-am mai trait niciodata. 

     Copil fiind, ma bucuram cand ma trimitea bunica sa cumpar paine neagra rotunda, calda, de la coltul strazii. Stiam ca acasa voi savura o felie mare, plina cu dulceata de visine. Imi tresarea inima in piept de bucurie cand mama imi spunea ca mi-a adus caramele moi si gustoase. Imi placea turta dulce, cu miezul moale si coaja crocanta, albicioasa, cu o compozitie pe care nu o regasesc la turta dulce comercializata acum pe la toate targurile. Si multe alte amintiri frumoase...

     De curand am inceput sa retraiesc aceste mici bucurii datorita unui brand romanesc, Apidava, o cetate a mierii ce comercializeaza: Produse apicole, Cosmetice si Sapunuri cu miere (despre care am scris mai multe articole pe blog, pe masura ce le foloseam) si... Dulciuri, multe dulciuri - bomboane, jeleuri, turta dulce si caramele ce-mi amintesc de "Gustul copilariei".  
     Toate produsele Apidava au avantajul ca pot fi facute cadou atunci cand cautam ceva original, sanatos si aspectuos.

     Caramelele sunt moi, preparate dupa o reteta personalizata cu miere, polen sau propolis, un deliciu pentru papilele gustative care te indeamna la visare cu fiecare imbucatura. Imi plac tare mult si ca sa nu le mananc pe toate o data, am folosit, in cele din urma, un truc - puneam pe o farfurioara cateva bucati din fiecare sortiment, nu stateam cu pungile langa mine ca sa ma tenteze in continuare.

Caramele cu propolis

 

 


     Au un gust delicios si o aroma deosebita datorita produselor apicole. Contin propolis, recunoscut pentru proprietatile sale terapeutice antioxidante si antibacteriene, fiind totodata un excelent antiviral si antiinflamator. Este un desert ideal pentru copii si adulti cu lapte si propolis. Cantitatea de 5% propolis din compozitie stimuleaza formarea de anticorpi, protejeaza caile respiratorii, intareste sistemul imunitar, fiind un remediu excelent impotriva racelii si gripei.

Caramele cu polen

 


     Nu mai este un secret ca polenul este recomandat pentru consum inca de la varste fragede deoarece ajuta digestia. Copii sunt reticenti cand vine vorba de produse in stare pura, astfel ca varianta caramele cu polen este ideala pentru reglarea tranzitului intestinal.
     Totodata, polenul ajuta la cresterea imunitatii si sustine activitatea intelectuala. Persoanele aflate in convalescenta sau cele ce se lupta cu oboseala fizica sau psihica primesc recomandari din partea medicului pentru consumul de polen.
     Ingrediente: zahar, smantana, sirop de glucoza, lapte praf degresat, lapte, polen 5%, arome.

Caramele cu miere

 

 


     Dulciuri delicioase si sanatoase, caramelele moi cu lapte si miere 5% sunt un rasfat ce imi aminteste de caramelele cu lapte de pe vremuri. Caramelele de la APIDAVA, prin continutul de miere de albine, sunt adevarate pilule de sanatate. Nu sunt tari, nu se lipesc de masele sau de plombe asa cum erau in ultima vreme caramelele din comert...
     "Gustul copilariei" revine multumita celor de la Apidava care ne ajuta sa ne intoarcem in timp, nu neaparat pentru a schimba ceva ci pentru a retrai unele momente frumoase de doua ori.

     Tu ai incercat caramele, sau alte dulciuri, de la Apidava?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu