duminică, 14 iulie 2019

Crema pentru picioare Apidava - talpi moi si calcaie hidratate





     Cand vine vorba de ingrijirea corpului cu crema, de cele mai multe ori ne axam pe acele parti mai expuse factorilor nocivi din atmosfera, tenul si mainile fiind primele in contact cu vantul, frigul, praful si chimicalele. Poate ca nu dam prea mare importanta piciorelor, desi acestea sunt cele mai vulnerabile atat vara cat si in anotimpul rece. Cand este frig, datorita temperaturilor scazute si a umiditatii scazute, pielea de pe calcaie sufera, devenind foarte uscata. Vara, ne expunem picioarele unei agresiuni si mai puternice mai ales cand mergem desculte sau cu sandale. Transpiratia, noxele si praful, chiar si nisipul de la mare sau apa sarata au efecte negative asupra pielii de pe talpa picioarelor, deoarece acestea nu au glande care sa secrete uleiuri si sa asigure protectia si hidratarea lor. Tocmai acesta este motivul care ar trebui sa ne determine sa folosim zilnic crema pentru hidratarea picioarelor si a talpilor. 



     De cand folosesc Crema pentru picioare de la Apidava, talpile mele au devenit mai moi si mai placute la atingere. In fiecare seara, dupa dus si o eventuala exfoliere, am grija sa fac hidratarea pentru toata talpa.
     Crema este recomandata pentru pielea deshidratata si foarte uscata ca cea a calcaielor sau a coatelor. Mie imi place senzatia de picioare moi si relaxate dupa un masaj extins. Pielea devine neteda, elastica si supla si previn astfel craparea si uscarea calcaielor, atat de inestetice pe timp de vara.

     Contine: Miere, extra-Propolis si Ceara de albine

     Mierea - Datorita proprietatilor sale emoliente, mierea netezeste si inmoaie pielea uscata sau aspra si ii confera un aspect sanatos si stralucitor pentru ca mierea are o mare putere de hidratare si hranire. Pielea devine mai elastica, mai ferma si mai luminoasa.
     Propolis - Reprezinta cel mai puternic antibiotic natural. Determina o mult mai mare rezistenta la infectiile cu orice tip de germen. In plus, propolisul este binecunoscut pentru eficienta lui in vindecarea a numeroase boli de piele si pentru efectele lui cicatrizante.
     Ceara de albine - Protejeaza pielea si ii confera o hidratare profunda, pe termen lung, grabeste vindecarea ranilor si formeaza o pelicula fina protectoare, ce ne fereste de diferitii factori agresivi de mediu. 

     Mult timp m-am confruntat cu calcaie aspre si crapate, afectate vizibil din cauza deshidratarii. Nu ma gandeam ca o sa gasesc un remediu atat de la indemana, pana nu am incercat aceasta crema de la Apidava. Ma bucur acum ca pot sa incalt o pereche de ciorapi subtiri fara frica si fara a-i rupe. Calcaiele mi-au devenit catifelate si hidratate. Aceasta crema este un adevarat remediu impotriva crapaturilor si a pielii uscate, reducand senzatia de "piele care tine" si aspectul de piele de reptila.
     Asa cum bine stiti, sunt deja familiarizata cu produsele cosmetice de la Apidava, deoarece am mai folosit cateva de la ei. Acum a venit randul picioarelor si ma bucur ca le pot ingriji asa cum mi-am dorit. Pentru o stare de bine, am grija de pielea mea sa o curat, sa o hidratez, sa-i asigur hrana si ingrijirea speciala pentru zonele sensibile.

     Voi ati incercat cosmeticele de la Apidava pentru sanatate, placere si catifelare cu ritualurile naturale de ingrijire?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu