duminică, 27 decembrie 2020

Crema de zi L'Oréal Paris® Revitalift X3

 

     Cum ne mentinem tenul sanatos si fericit? Folosim creme de zi ce hranesc, hidrateaza si ofera echilibru pielii. Alegem cu atentie crema corespunzatoare tipului de ten si varstei. Avem grija sa ne satisfaca asteptarile, pe cat posibil. Pentru tenul matur cautam o gama de ingrijire a pielii anti-imbatranire care sa ajute la corectarea vizibila a ridurilor, la densificarea pielii si la sustinerea contururilor fetei.

     Asa am descoperit Crema de zi L'Oréal Paris® Revitalift X3, o crema anti-imbatranire puternic hidratanta care intensifica elasticitatea pielii. Am inceput cu cateva esantioane si, dupa 2 saptamani de utilizare, am trecut la borcanelul de sticla rosu aprins. Mi-a placut acest produs si am putut vedea o imbunatatire a pielii mele dupa perioada de incercare.

     Crema se aplica usor si are un efect pozitiv imediat asupra pielii mele, oferind tenului un aspect mai tineresc. Imi place parfumul pe care il emana si am observant imediat o reducere vizibila a ridurilor si a liniilor fine. Este nevoie doar de o cantitate mica pentru a acoperi intrega fata. Dupa aplicarea uniforma a cremei, pielea mea se simte mai neteda, mai ferma si mai hidratata. Textura este foarte lejera ceea ce confera suplete, iar tenul meu este capabil sa respire. Cu o nuanta alba si o textura cremoasa catifelata, crema hidratanta nu se simte lipicioasa sau grasa pe pielea mea.

 

Crema de zi L'Oréal Paris® Revitalift X3

 

     Este o crema anti-imbatranire puternic hidratanta care corecteaza ridurile, redensifica pielea si sustine contururile. Cu puternicul ingredient anti-imbatranire Pro-Xylane (concentrat la 3%) si cu acid hialuronic fragmentat, ofera trei actiuni cheie pentru un rezultat profund: reducerea ridurilor, redensificarea pielii si contururile ferme.

     1. CORECTEAZA RIDURILE: Revitalift Laser X3 este acum de 2 ori mai concentrat cu adenozina activa anti-imbatranire. Combinat cu acid hialuronic fragmentat, patrunde rapid in piele pentru a repara vizibil liniile fine si pentru a corecta aspectul ridurilor.

     2. REDENSIFICA TENUL: Imbogatit cu Pro-Xylane ™ stimuleaza si intareste suportul pielii pentru a-l densifica din nou, ii reda volumul si tonicitatea.

     3. SUSTINE CONTURURILE: Ingrijirea pielii Revitalift este imbogatita cu Pro-Xylane concentrat 3% pentru a stimula productia de componente naturale ale pielii pentru a repara pielea din interior si a sustine contururile.)

 

     Utilizare: Se aplica in fiecare dimineata pe fata si gatul proaspat curatate. Se maseaza pentru o absorbtie mai buna.

 

     Ingrediente:

     - Pro Xylane

     Dezvoltat si creat de Cercetarea si Inovarea L’Oréal, Pro-Xylane este o molecula de zahar derivata din lemnul de fag care foloseste chimia verde.

     - Acid Hyaluronic

     Gasit in mod natural in stratul epidermic al pielii, acidul hialuronic joaca un rol vital in pastrarea tonusului si elasticitatii pielii.

 

     Folosesc Crema de zi Revitalift Laser X3 din gama mea preferata de ingrijire a pielii, L’Oreal. Alaturi de Serul Laser X3 si Crema contur ochi Laser X3, sunt incantata sa o recomand. 

 

 

3 comentarii: