duminică, 26 iulie 2020

Pizza speciala cu aluat de la BELLA Romania


      Iubitorii de pizza stiu ca cea mai buna pizza este cea facuta in casa, cu ingredientele preferate de fiecare. Cand iti vine pofta, nimic nu te mai ia prin surprindere cand esti pregatit cu Aluatul pentru Pizza de la BELLA Romania. Scutesti mult timp si ai rapid o pizza gustoasa care se face extrem de usor.
      Am facut o pizza cu ce am avut in casa, dar combinatiile pot fi multiple dupa gustul fiecaruia.

      Ingrediente:


      - 250 g cascaval din lapte de vaca Carrefour
      - 150 g - 200 g salam uscat
      - 1 ardei kapia
      - 125 g ciuperci taiate la conserva
      - 12 masline negre fara samburi
      - sos de rosii


      Mod de preparare:


      Am scos produsul din congelator si l-am lasat sa se decongeleze la temperatura camerei. A durat cam 30 min, fiindca era foarte cald in bucatarie.



     Am incalzit cuptorul la 180 - 200º C.
     Intre timp am taiat salamul felii subtiri si apoi in sferturi. Maslinele le-am taiat rondele, ardeiul kapia betisoare subtiri precum chibritul. Ciupercile le-am pus intr-o strecuratoare sub jet puternic de apa si le-am lasat la scurs.
     Am desfacut aluatul, l-am asezat intr-o tava acoperita cu hartie de copt si am indepartat folia.



     Peste aluat am turnat din belsug sos de rosii si am adaugat topping-urile pregatite inainte.

 

     Deasupra am ras cascavalul pe razatoarea cu ochiuri mici.
     Am dat tava la cuptor cam 13-15 minute. Functie de randamentul cuptorului timpul se poate mari pana 20 minute, fara ca pizza sa se arda pe fundul tavii.


     Cand a fost gata, am scos pizza impreuna cu hartia de copt pe 2 tocatoare am acoperit-o cu o foaie de hartie de copt si am lasat-o la racit cam 5 -10 minute inainte sa o tai.
     A fost delicioasa si am scutit timp foarte mult datorita pretiosului Aluat de Pizza de la BELLA Food Romania. Pentru iubitorii de aluat subtire, il recomand cu caldura! Copt, nu are mai mult de 5 mm grosime.

     Nu este prima data cand fac pizza cu acest aluat si inca de la prima incercare am ramas fidela acestui produs.

     Va doresc pofta buna!









7 comentarii: