marți, 17 martie 2020

Gama Face Care - COSMETIC PLANT




     Noua gama de produse Face Care de la COSMETIC PLANT cuprinde produse superioare, produse naturale pe baza de plante. Ne-am obisnuit deja, de aproape 30 de ani, sa asistam la inovatia permanenta, cercetarea continua si testarea stiintifica a acestui brand. Noua gama superioara Face Care este compusa din 9 produse si acopera diferitele nevoi ale tenului - hidratarea si ingrijirea de baza, efect de luminozitate, efect antirid sau revitalizarea tenului matur.



     Participand la noua campanie de testare organizata de COSMETIC PLANT, am ales Crema antirid revitalizanta cu Olea Vitae & ulei de masline, pentru ca ma incadrez in marja de varsta recomandata pentru tenul matur: 40 - 70+ ani si pentru ca Olea Vitae, ingredientul revolutionar ce sta la baza cremei, a fost distins cu Medalia de Aur la In-Cosmetics 2019. Am primit 14 pliculete de testat gratuit timp de doua saptamani, dupa care mi-am exprimat parerea pe site.



     Mi-a placut tare mult modul de ambalare, dragut si inedit, cu mesaje pe cutiuta atat la exterior cat si la interior care mi-au dat inca de la inceput un plus de incredere in alegerea facuta.


     Dezvoltata special pentru tenul matur, Crema antirid revitalizanta revigoreaza pielea obosita si netezeste ridurile, contribuie la cresterea fermitatii si elasticitatii pielii, reducand volumul si adancimea ridurilor.

     Ingrediente: Olea Vitae, Ulei de masline organic, Ulei din samburi de struguri

     Mod de utilizare: Se aplica dimineata si seara, pe pielea curata a fetei, gatului si decolteului.

     Textura: crema bogata, nutritiva

     NU contine: parabeni, parafine, coloranti, siliconi

     Testat dermatologic.




     Olea Vitae PLF este un INGREDIENT INOVATOR cu un puternic efect revitalizant al pielii mature, primul "ulei celular" obtinut din celule stem din muguri de maslin salbatic.

     Uleiul de masline organic este deosebit de hranitor pentru piele si o hidrateaza eficient.

     Uleiul din samburi de struguri contribuie la reducerea pierderii apei din epiderma, restabilind astfel elasticitatea pielii.



     Produsul este cu siguranta unul special, avand la baza un ingredient revolutionar, o premiera absoluta pentru producatorii autohtoni de cosmetice, Olea Vitae PLF. Ingredientul inovator a fost premiat cu Medalia de aur pentru inovatie in cadrul In-Cosmetics Global 2019, cel mai important eveniment international in domeniul ingredientelor active pentru industria de cosmetice.



Testare


     Am aplicat crema doar dimineata pe pielea curata a fetei si gatului si am remarcat ca intra repede in piele. Rezultatul a fost spectaculos inca de la primul pliculet. Produsul este foarte bun pentru ridurile fine. Acestea dispar instantaneu dupa utilizarea cremei, tenul ramane fin, hidratat si plin de viata. Ridurile mai adanci sunt estompate partial, dar rezultatul este remarcabil per total.

     Sunt foarte multumita de efectele asupra tenului meu matur: hidratare, catifelare, uniformizare, estompare riduri, luminozitate, elasticitate imbunatatita, fermitate imbunatatita.

     Perioada in care am facut testarea a fost una cu temperaturi mai scazute. Sunt curioasa cum se va comporta tenul meu in continuare, mai ales in zilele calduroase, cat de bine se va adapta, daca nu se va ingrasa excesiv datorita caldurii sau a transpiratiei.  
     Voi folosi in continuare aceasta crema pentru ca am grija de tenul meu si folosesc in special produse naturale pe baza de plante.

     In viitorul apropiat mi-am propus sa achizitionez si alte produse ce mi s-au parut interesante din descriere: Crema antirid contur ochi si buze, Crema hidratanta matifianta, Crema antirid cu efect de lifting. Le gasiti pe toate si inca multe altele, aici pe site si puteti face alegerea corecta functie de nevoi, de tipul de ten si, de ce nu, de varsta.


COSMETIC PLANT e despre tine, pentru tine, datorita tie.



Un comentariu: