duminică, 25 februarie 2018

Vichy Dermablend 3D Correction, review




     Se stie ca fondul de ten ne ajuta sa mascam varsta si micile imperfectiuni. Totodata, tenul are nevoie de un machiaj fin, suplu, natural, in fiecare zi.
     Eu folosesc fond de ten destul de rar, la ocazii speciale, pentru nivelarea estetica a tenului. Este greu sa gasesc produsul care sa mi se potriveasca cel mai bine, pentru o lunga perioada de timp. Din acest motiv incerc mereu ceva nou, pentru nevoile din acea perioada a anului sau a vietii.

     Despre Vichy Dermablend 3D Correction am auzit multe lucruri bune si am decis ca merita sa-i dau o sansa. Ma impac bine cu produsele Vichy, dar stiti cum este, nu totul ti se potriveste de la un brand.

     Asadar, astazi vorbim despre fondul de ten Vichy Dermablend 3D Correction.
     Se aplica lejer, ca o spuma fluida si e foarte usor de intins pe ten. Are o acoperire mare reducand vizibil aspectul inestetic al porilor, al imperfectiunilor si petelor. Se simte foarte placut pe fata, fara sa incarce si nu apare efectul de masca, ci dimpotriva, tenul are un aspect mat, de catifea.
     Il puteti aplica fie cu un burete special de tip beauty blender pentru efect uniform si opac, fie cu o pensula, fie cu degetele.  
     Este hipoalergenic, fara parabeni si non-comedogenic, indicat chiar si pentru pielea sensibila.
     Acest fond de ten este recomandat pentru ten normal sau gras cu tendinta acneica. Eu am ten normal spre mixt si am folosit nuanta 25 Nude. Mi s-a potrivit perfect.
     In afara de buna acoperire ce o ofera, are si rolul de a imbunatati textura pielii prin cele 2 ingrediente, acid salicilic si eperulina. Acidul salicilic are actiune de exfoliere, iar eperulina este recunoscuta pentru efectul anti-inflamator, de calmare.

 

     Si, in final, iata pozele pregatite pentru voi, inainte si dupa fondul de ten Vichy Dermablend 3D Correction.
     Concluziile le trageti singure! 😊💖


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu