joi, 10 martie 2016

Experienta din magazinul SECOM Romania


     Cred ca ati aflat deja ca sunt participanta la Campania de testare a produselor fito-dermatocosmetice Life-flo®, oferite de magazinele SECOM din Bucuresti, Bacau, Brasov, Iasi, Ploiesti.
     O mare bucurie pentru mine, in primul rand pentru ca este prima mea participare la o Campanie de testare organizata de BUZZStore si, in al doilea rand, pentru ca voi testa cosmetice naturale, menite sa dea un plus de frumusete acestei primaveri. 

     Gama include atat produse pentru ingrijire si infrumusetare, cat si produse adresate tenurilor care necesita tratamente dermatologice. Eu ma voi bucura de o piele si un par de invidiat! De aceea, va invit si pe voi sa va faceti un cadou pentru frumusetea exterioara, care se va rasfrange si in interior, asupra sufletului. Pentru ca meritam!

 

     Am intrat astazi, recunosc ca a fost pentru prima data, in magazinul SECOM din Soseaua Mihai Bravu 286, Bucuresti, sa-mi aleg produsele pentru testare. Desi adepta a produselor cosmetice naturale, chiar nu stiu de ce am asteptat atat de mult pana sa trec pragul acestui loc mirific. Odata intrata aici, greu te mai desparti de rafturile pline cu produse naturale.

 

     O oaza cu produse fito-dermatocosmetice naturale Life-flo® de ingrijire corporala si faciala ce se potrivesc fiecarui tip de piele, paradisul femeilor, si nu numai, un loc pe care l-as numi “acasa”, daca as putea sa stau zi si noapte acolo, sa testez toate produsele. Frumos aranjate pe rafturi, pe categorii, intr-un spatiu luminos si primitor, mi-au atras privirea inca de la primii pasi in magazin.

     Consultantul SECOM, o domnisoara draguta si foarte amabila, m-a intampinat cu un zambet. Dupa cateva intrebari din care a putut deduce cam ce tip de ten, par si piele am, a inceput cea mai fascinanta discutie pe care am avut-o in ultima perioada. Intrebari naive din partea mea, raspunsuri bine documentate si la obiect din partea domnisoarei consultant. Cu un profesionalism debordant, mi-a prezentat produsele si mi-a facut recomandari.

     Reticenta la inceput la unul dintre uleiurile recomandate, veti vedea ca pana la urma l-am luat :)). M-am convins singura, in urma discutiei, ca este cel potrivit! 
     Va voi tine la curent, cu o noua postare pe blog in care va voi arata pe larg ce mi-am ales.

     De tinut minte: Dintr-un magazin SECOM Romania vei pleca mereu cu cele mai bune produse naturale, care nu contin parabeni, coloranti sau parfumuri artificiale si, ce este foarte important, nu sunt testate pe animale, si cu un program personalizat de ingrijire a pielii. Consultantii SECOM sunt acolo sa va ajute cu sfaturi si recomandari!

     Am deschis cutia de la SECOM Romania ce contine kitul BUZZStore. Am facut un filmulet in care prezint acest kit si va astept cu drag pe canalul meu de YouTube, sa-l vizualizati.

     Voi ati auzit de produsele fito-dermatocosmetice Life-flo®? Le folositi?


P.S. Am pentru voi 10 cataloage de la SECOM si 10 vouchere de 25 lei valabile pana la sfarsitul lunii mai 2016, pentru cumpararea de produse fito-dermatocosmetice Life-flo®.

Cine doreste, sa ma anunte!


6 comentarii:

  1. noi nu avem in oras, dar stiu produsele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau ca nu aveti magazin Secom in oras :(( Puteam sa-ti ofer un voucher de 25 lei pentru produse din gama Life-flo.

      Ștergere
  2. Abia astept sa ajung la magazin in week-end :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca esti interesata, am pentru tine un voucher de 25 lei valabil pana la sfarsitul lunii mai, ca sa-ti poti lua ce vrei din gama fito-dermatocosmetice Life-flo de la SECOM :*

      Ștergere
  3. Produse foarte bune sotia le foloseste

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca sotia ta foloseste produse asa de bune, dar puteai sa lasi si tu un nume la comentariu, nu "anonim" !!! Eu de unde stiu acum cine esti????

      Ștergere