luni, 7 martie 2016

Asa NU! Oje cumparate online



     Nu am vrut sa scriu nimic pana acum despre trista experienta pe care am avut-o cu ceva timp in urma... Dar, cred ca toate trebuie sa fim bine informate cand luam anumite decizii, sa stim de ce anume sa ne ferim.
     Imi doream de foarte mult timp oje Holographic si nu le gaseam in magazine. Asa am descoperit un site care vine astfel de oje, inclusiv o multime de alte tipuri si culori. M-au atras ca un magnet pozele de pe site si preturile care mi s-au parut atunci convenabile (22 lei sticluta). Era oferta, era inceputul anului 2016. M-am grabit sa fac comanda, sa nu se epuizeze minunatie de culori, care m-au fermecat!
     Acum ojele, pe care mi le-am achizitionat eu, sunt mult mai scumpe (47 lei sticluta).

     Dar, sa incepem cu inceputul…

“Cum se procedeaza pentru o comanda? Vreau sa cumpar ojele China Glaze Holographic:
- China Glaze Strap On Your Moonboots (22 lei).
- China Glaze OMG A UFO (22 lei).
…………………………………………………………………………..
- Buna seara! Am luat o teapa cu cele 2 oje !!! Una dintre ele, pe unghie arata gri si in poza este albastra si fara sa faca ape. Mai astept si maine dimineata sa vad daca se schimba ceva. Daca stiam, mai bine luam direct ILNP Maiden Lane in loc de astea 2 buc.
- Buna ziua! Imi pare rau ca nu va plac. Mie mi se pare ca si in poza dumneavoastra este albastra si se vad si particulele holografice. Dar intr-adevar, particulele sunt mai subtile la aceasta gama decat la altele. Se vad mai bine in lumina soarelui. La umbra sau lumina artificiala, chiar si la ojele de la ILNP sau F.U.N Lacquer nu se vede asa de bine efectul.
- M-am uitat si acum in lumina soarelui. Oja este gri pe unghii, nu se vad particulele holografice. Pacat, aveam asteptari mai mari de la aceasta oja, mai ales ca imi doream de mult timp una holografica.
- In cazul in care mai aveti vreun produs care nu a fost desfacut, se poate returna sau schimba cu altceva.
- Nu are rost sa ma mai complic, cine stie ce alta minune aleg, ca pe site toate arata super bine.”

     Si acum pozele:
     China Glaze OMG A UFO poza pe site si poza facuta de mine, inclusiv cum arata pe unghii.

Pe site

Poza mea

 


     China Glaze Strap On Your Moonboots poza pe site si poza facuta de mine, inclusiv cum arata pe unghii.

Pe site
Poza mea

 

     Si, asta nu este tot... 
     Oja verde este mai mult kaki, este foarte groasa si se uniformizeaza greu pe unghie, mai ales ca se si usuca aproape instant. Am avut emotii azi, cand mi-am facut unghiile. 
     Oja albastra este gri pe unghii (nu va amagiti cu ce a iesit in poze, culoarea reala este mult mai urata :P). Este ceva mai subtire ca si consistenta, dar eu nu prea folosesc culoarea gri pe unghii atata timp cat nu am la ce imbracaminte sa o asortez...
   
     Stau si ma intreb: de ce am avut eu ghinion sa achizitionez niste oje care nici pe de parte nu sunt conforme cu asteptarile mele???… 
     De unde sa stiu eu ca pozele de pe site sunt artistice si neconforme cu originalul? 
     De unde sa stiu eu ca trebuie sa stau cu mainile in soare ca sa obtin efect holographic? 
     Prea multe intrebari si niciun raspuns acceptabil…

     Sa va mai dau si numele site-ului? Nu cred ca mai are rost, cu siguranta il stiti si voi. Poate chiar ati cumparat, de la fata din Bucuresti ce detine acest site…


     EU, cu siguranta nu voi mai cumpara oje online!!! EVER!!!


2 comentarii: