luni, 1 decembrie 2014

TinaR - pastel de toamna


     Buna fetelor! Astazi a fost zi de aranjat sifonierul, de probat si de facut o lista cu articolele ce vor intra de acum in garderoba mea. Voi de cand nu ati mai facut o inspectie in dulapul cu haine? Aveti suficiente rochii fie casual, elegante sau pentru ocazii deosebite? Dupa ce am facut inventarul, am constatat cu surprindere ca din toate rochitele mele, aproape una mai pot purta… daa, nu radeti, ca se poate intampla oricui.

     Ce urmeaza oare dupa ce arunci toate articolele de imbracaminte care au ramas mici? Ati ghicit, mergem la cumparaturi! Online, ca e mai comod si putem trece in revista toate articolele existente in magazine, fara calvarul deplasarilor indelungi.

“Toamna asta-i o minune
de culori şi veselie
desenate din cărbune
prin păduri şi pe câmpie.”

 

     O rochie lunga, pentru evenimente speciale nu trebuie sa lipseasca din nicio garderoba, deci ma conformez si eu alegand o rochita rosie din tafta satinata, cu spatele gol dar si o rochita casual bej, cu maneca lunga pentru zilele reci. Invaluita de culorile toamnei, m-am uitat putin pe la paltoane si pantaloni, pe la incaltaminte si accesorii si am remarcat ca, niciodata, oferta bogata din online nu o voi regasi fizic in magazine.

     O cunosti pe Tina? TinaR, fata aceea draguta cu care ai mers la brat in ultimii 20 de ani si care iti ofera o diversitate de produse pentru toate stilurile: elegant, casual, sport… 
     Nu ma crezi? Parol de honoré! Chiar cum fac o plimbare prin cel mai cunoscut brand romanesc de moda si admir hainele in tendinte, colorate si comode, potrivite in orice sezon… 
     Daca nu te grabesti sa vii cu mine sa stii ca eu ma mut la sectiunea incaltaminte pentru ca ma intereseaza si de acolo ultimele noutati.


     Tu unde esti, in mall? Vai draga, sa nu spui tu nimic, sa ma lasi singura in magazinul online sa nu am cu cine conversa… 
     Auzi, tu ai vazut caTinaR este prietena cu unele branduri romanesti si vor sa ne incante privirile impreuna? Am vazut eu! Colectii TinaR, colectii de la branduri romanesti (Carmencita, DePurtat, Effingo, Fairity, Moja, Maza, Opincutze, etc.)
     Si… surpriza! Colectiile unor branduri internationale de renume! La TinaR gasesti si articole barbatesti, asta daca nu cumva stiai deja… 
     De fapt, cred ca erai ieri cu prietenul in mall, chiar in vizita la magazine, deci e ok, acum poti sta si tu in fata calculatorului sa dai comanda. Ti-ai facut placerea dand din picioare prin mall, ajunge, acum treci si cumpara cum se cuvine, comod!


 

     Nu stiai de magazinul online? Nu pot sa cred! Au trecut deja doi ani de cand TinaR vinde online cu succes si, unde mai pui, in 2013 a primit premiul de cel mai bun fashion e-shop din Romania la Gala e-Commerce!

     Am vazut niste pantaloni office de la Figl care nu-mi dau pace, imi fac cu ochiul de cateva minute bune si nu stiu ce sa fac… 
     Tu ce zici? Vrei sa mergem impreuna la cumparaturi, online, la TinaR? Ti-am zis ca au si articole sport, stiam ca asta te intereseaza. 
     Aici gasesti de toate: imbracaminte de dama si barbati, incaltaminte de dama si barbati, pentru toate stilurile: elegant, casual, sport, branduri romanesti partener, si branduri international de renume.

     Ce faci? Inca te mai gandesti?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu