joi, 28 august 2014

Cum scapi de depresia de dupa vacanta


     S-a terminat concediul… si m-am intors la munca cu gandul la zilele minunate petrecute in excursia prin tara. Aer curat, verdeata multa, obiective pe care nu le mai vazusem din copilarie… totul e de acum doar amintire… si am o stare pe care nu o pot descrie, parca este depresia de dupa vacanta… As vrea ceva nou care sa-mi aduca o mica bucurie, orice… dar bijuterie sa fie pentru ca doar asa simt ca pot trece mai usor peste orice.
     Dar stai ca mi-am adus aminte: argint… silver… Silverzone, asta era! Este magazinul pe care l-am descoperit ieri dar nu am apucat sa vad toate frumusetile de acolo. 
     Eu cand sunt trista sau nu sunt in apele mele trebuie sa-mi cumpar ceva. Este cea mai buna terapie si functioneaza intotdeauna. Si pentru ca pana acum mi-am cumparat doar haine, cred ca este momentul sa aleg si ceva bijuterii care sa-mi completeze tinutele.
     Am uitat sa va spun ca vine luna septembrie si parca vad ca iar trebuie sa-mi aleg singura cadoul de ziua mea. De ce sa nu incep de acum ca sa scutesc din timp? E o idee buna, nu? J 
     Asa cred si eu, deci sa-mi aleg…off… dar nu prea stiu ce… sunt bijuterii din argint, bijuterii handmade, colectii de bijuterii, bijuterii placate cu aur, cadouri pentru evenimente speciale, cu pietre pretioase si semipretioase… Cadouri pentru iubita… hmm, cred ca aici ma voi opri sa aprofundez putin in prima faza si ii voi sugera sotului ce cadou sa-mi faca. Nu stiu la voi cum este, dar al meu sot nu are rabdare sa stea sa caute cadouri in magazinele online, asa ca tot eu trebuie sa ma delectez mereu. J

     Hopa, am vazut ceva interesant: “Comanda minima 30 lei! Livrare gratuita prin curier la comenzi de peste 90 lei oriunde in Romania! Livrare prin curier in 24-48 ore!” 

     In cazul asta nu mai pierd timpul, va las si pe voi sa va delectati cu minunatele bijuterii si eu trec la treaba, nu la bucatarie, nuuu, ma instalez confortabil in fata calculatorului pentru cateva ore bune ca sa am timp sa vizualizez, sa aleg si poate intr-un final ma voi hotari, daca nu la doua sau trei bijuterii, macar la una, poate un inel (ca tot iubesc inelele enorm), sau un set…
     Gata, nu mai stau la discutii cu voi! Va las si voua bucuria de a alege!
     Ne auzim maine si astept sa-mi spuneti ca v-a placut, ce v-ati hotarat sa comandati (daca nu ati facut-o deja inaintea mea)

     Va pup dulce! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu