joi, 15 martie 2012

Salata cu peste (ton)


Ingrediente:

- 1 salata verde
- 1 conserva ton
- 1 ardei kapia rosu
- 1 lamaie
- 1 ou
- 1 pumn masline
- 100 g branza


Preparare:

     Se spala bine salata verde, frunza cu frunza, se rupe bucatele si se pune intr-un vas.
     Ardeiul kapia se spala si se taie bucati mici, la fel se taie si maslinele si se aseaza peste salata.



     Deasupra se rastoarna tonul din conserva, care a fost scurs de zeama.



     Branza se taie bucati mici si se imprastie pe deasupra. Oul se fierbe tare, se lasa se se raceasca, apoi se taie bucatele si se aseaza peste toata salata. Stoarcem lamaia si turnam toata zeama, amestecand putin salata sa se omogenizeze.
     Daca tonul a fost in suc propriu, punem si o lingurita de ulei de masline, daca a fost in ulei, nu mai adaugam.
Se lasa la rece cam 30 min apoi se consuma.


Pofta buna !


2 comentarii:

  1. Ceva asemanator am mancat astazi dimineata.
    E o masa perfecta, care te tine de foame pana dupa amiaza, ce putin asa se intampla in cazul meu.;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place, ce idee buna, sa stii, am sa incerc si eu chiar saptamana asta, am o conserva de peste si branza, numai salata mai trebuie sa cumpar.

    RăspundețiȘtergere