vineri, 30 martie 2018

NON DOLOR - unguent pentru reumatism si dureri articulare




     Da, recunosc. Am probleme cu reumatismul, durerile articulare, durerile lombare si durerile de spate. Fac si sport, de multe ori prea intens pentru varsta mea, doar din dorinta de a ma mentine sanatoasa. La fel ca mine sunt sigura ca exista milioane de romani care sufera, cauta remedii. 
     De-a lungul timpului am incercat diferite tipuri de pastille sau unguente. Unele si-au facut efectul mai rapid, altele mai greu sau aproape deloc. Tot ce am folosit pana acum de la Ayurmed, produse ayurvedice din extracte de plante indiene, 100% naturale, au functionat fara niciun fel de efecte adverse. Din acest motiv am sa va spun cateva cuvinte despre NON DOLOR, un unguent minune, deosebit de eficient in tratarea unor afectiuni foarte des intalnite: dureri articulare, reumatism, circulatie periferica defectuoasa, dureri sau crampe musculare, contuzii.

     NON DOLOR este un unguent pe baza de extracte de plante cu efect antiinflamator si analgezic. Se absoarbe usor prin piele, diminuand rapid durerea articulatiilor. 
     L-am folosit pentru durerile lombare si durerile de genunchi, dar si atunci cand in urma eforturilor sustinute simteam cum imi tremura muschii picioarelor. Dupa efectul racoritor simtit initial, unguentul mi-a produs o senzatie confortabila de cald la nivelul pielii, eliminand disconfortul.



     Am uitat sa va spun ca are un miros extrem de puternic, de eucalipt si camfor. Pentru persoanele care au o problema cu mirosurile tari, acesta ar fi un impediment. 
     Pentru mine a fost ok, mai ales ca atunci cand am primit cele doua tuburi, aveam nasul infundat din cauza sinuzitei care ma urmareste de foarte multi ani. Am deschis un tub si, supriza! In cateva minute dupa inhalare, ma simteam deja mult mai bine, parca imi facusem inhalatiile recomandate pentru aceasta afectiune.


Recomandari:

     NON DOLOR este recomandat persoanelor suferinde adulte, sportivilor, dar si copiilor peste 6 ani. Se aplica o cantitate mica de unguent pe zona afectata si se maseaza usor, pana la absorbtia totala.
     Acum il folosesc impreuna cu un alt produs destinat durerilor articulare, tot de la Ayurmed, suplimentul Artrisalm. Am senzatia ca aceasta combinatie da rezultate si mai bune decat folosirea individuala a celor doua remedii.


Ce contine NON DOLOR

     - Extract uleios de Menta - cu proprietati analgezice si antireumatice si un efect racoritor si calmant asupra locurilor dureroase si inflamate ale corpului. Mentolul si camforul au proprietati analgezice locale usoare. Are efect bactericid si fungicid.
     - Extract uleios din Salcie de Himalaya - are actiune antiinflamatoare, analgezica si activeaza circulatia sanguina favorizand regenerarea celulara. Este calmant al durerilor osteo-articulare si musculare.
     - Extract din rasina de Pin - adjuvant in ameliorarea durerilor din sciatica, lumbago, artrita, crampe musculare, reumatisme.
     - Extract uleios din Frunze de Eucalipt albastru - un antiseptic local foarte puternic. Uleiul de eucalipt contine 70-80% eucalyptol, cu actiune antiinflamatoare, fiind un remediu important in tratarea artritei, mai ales cand simptomele sunt agravate de vremea rece. Este eficient pentru eliminarea starilor de oboseala mentala si dureri musculare.
     - Extract din frunze, Arborele de camfor - ce contine o cantitate mare de ulei volatil cu un procent semnificativ de camfor (68%), care are actiune antipruriginoasa, antialgica, antiinflamatoare, lubrefianta si de stimulare a circulatiei sanguine periferice. Sustine drenajul limfatic. Este antibacterian si antifungic.
     - Extract uleios din seminte de Ajwain - contine ulei esential al carui component principal este timolul, cu actiune antiinflamatoare si analgezica. Este antibacterian, antifungic si antiviral foarte eficient.
     - Extractul din Frunze de Cajeput, Tea three - are actiune antiinflamatoare la nivelul articulatiilor si muschilor, antibacteriana, antifungica si antivirala fiind eficient in infectii bacteriene superficiale.
     - Vaselina - amplifica senzatia de cald la nivelul pielii si previne evaporarea uleiurilor esentiale din produs.


     Va recomand cu drag NON DOLOR daca aveti probleme cu reumatismul, durerile articulare, durerile de spate, dureri musculare, crampe musculare, dureri dupa efort fizic intens sau contuzii. Eu il consider un unguent pentru dureri de tot felul, cu efect antiinflamator si analgezic.




2 comentarii:

  1. Trebuie sa-l incerc si eu , pentru durerile de genunchi..!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu l-am folosit si pentru dureri in talpa, la calcai. Rezultatele au fost neasteptat de bune!

      Ștergere