duminică, 24 mai 2015

Review mouse WL410 - nJoy


     Acum cateva zile, am avut sansa sa testez doua dintre cele mai noi gadget-uri, ca urmare a participarii la campania nJoy The Order of Geeks despre care ati citit deja in acest articol.
     Fiind un Geek Enthusiast, am ales sa testez de la nJoy un mouse si o pereche de casti.

     Azi voi vorbi despre Mouse Wireless nJoy WL410, 1600 DPI,USB, Gri

     1. Ambalaj


     Cutia nu arata spectaculos, dar nici nu ar avea motiv, deoarece nu vorbim aici de un mouse pentru gameri. Am primit spre testare un mouse care mai fusese si pe la alte persoane, asa se explica ambalajul putin deteriorat.

     2. Specificatii
Interfata mouse: Wireless
Tehnologie: fara fir
Conectivitate: 2.4 GHz
Rezolutie: 1600 DPI
Senzor: Optic
Interfata receiver: USB
Butoane: 3 butoane / rotita scroll
Culoare: Suprafata gri metalic inchis cu corp cauciucat
Caracteristici: Nano receptor integrat; Consum mic de energie cu durata de viata a bateriei pana la 6 luni.
Baterii: 2 x AAA incluse
O/S Suport: Windows 7 / Vista / XP / Linux / MacOS
FPS: 3000 FPS
Altele: Optiune de Wake UP

     3. Utilizare zilnica


     nJoy WL410 este un mouse wireless cu un design ergonomic care-l face foarte confortabil si facil de folosit. Obisnuita cu mouse-ul meu cu fir, de dimensiuni ceva mai mari, am avut la inceput probleme de acomodare. 
     Mouse-ul nJoy WL410 este de format mic, ideal pentru “travel”. 
     Avantajul este forma simetrica, un ajutor important pentru a fi folosit atat de dreptaci cat si de stangaci.
     Impactul vizual a fost foarte placut, seamana perfect cu un mic soricel foarte agil, ce ia viteza cand este urmarit.



     Conectarea se face extrem de rapid, in maxim 20 de secunde, timp in care palpaie o luminita rosie.
     Dupa cateva ore, deja il tineam mult mai bine in mana. Este confortabil, nu transpira mana dupa o utilizare mai lunga. 
     Aluneca foarte bine atat pe mouse pad, cat si pe biroul din lemn, sau pe o masa din PAL. 
     Butoanele pentru click stanga si click dreapta sunt usor de utilizat si nu fac zgomot mai mult decat la mouse-urile utilizate de mine pana in prezent. 
     Rotita pentru scroll este silentioasa dar se misca “pas cu pas”, lucru care pe mine m-a deranjat la inceput, fiind obisnuita cu o rotita care parca zboara, de la mouse-ul meu.
     Bateriile ar trebui sa dureze pana la 6 luni. Nu am avut cum sa le testez atat de mult timp, deci mergem pe increderea ca "are un consum redus de energie ce permite sa lucrezi in continuu o lunga perioada de timp fara sa te ingrijoreze schimbul de baterie", asa cum este descrierea.





     M-a incantat faptul ca nJoy WL410 este de format “travel”, absolut toate componentele sunt in siguranta in interiorul carcasei, nu ramane decat sa-l arunci in geanta alaturi de laptop sau notebook si, la drum!
     Testat in AutoCad si Photoshop, datorita rezolutiei de 1600 DPI care asigura miscari precise, intrarile, in punctele de lucru specific muncii mele, au fost exacte. 
     Nu l-am folosit la jocuri, consider ca pentru un gamer inrait este mult mai util un mouse specific.

     4. Concluzii
     La final de review pot afirma ca deja m-am indragostit de acest mouse WL410 de la nJoy si l-am pus pe lista de cumparaturi pentru viitorul apropiat.
     Pentru mine este foarte util pentru deplasarile repetate in care am nevoie de confort in transportul si utilizarea laptopului si a mouse-ului.
     Micut, elegant, isi face treaba perfect, deci pot spune ca isi merita banii.
     Avantaje:
Ergonomie buna pentru utilizare indelungata
Senzorul 1600 DPI
Grip bun pe laterale
Design placut
Ideal pentru travel
     Dezavantaje:
Nu am gasit niciun dezavantaj dupa ce m-am obisnuit sa-l folosesc. Fiabilitatea si calitatea acestui mouse se pot stabili doar dupa o utilizare indelungata, nu in cateva zile.

     Urmeaza un review la castile de la nJoy, urmariti postarile pe blog! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu