Anul 2020. Lumea este stapanita de o mana de oameni. Ei au
reusit sa fure ideile ce incoltisera acum cativa ani in mintea unor vizionari, promovand
produselor QuickMobile. Nu era un magazin oarecare
nici atunci, nici acum. Era cel mai tare site la vremea respectiva. Si, totusi,
cum a fost posibil, cum au reusit sa se imbogateasca?
Totul a inceput in 2015, cand o stire de ultima ora, de marketing
afiliat Profitshare, a fost analizata in amanuntime de capetele luminate: “Portofoliul
QuickMobile include peste 6.000 de produse disponibile online de la circa 200
de branduri internationale premium.”
QuickMobile promitea multe la acea vreme, oferind spre
vanzare telefoane mobile, gadget-uri, tablete, smartwatch-uri si o multime de
accesorii si branduri de lux.
Era o rampa de lansare si un partener
de incredere pentru marcile de notorietate mondiala la acea vreme, printre care
se numarau Jean Paul Gaultier, Guess, Kenzo, Moschino, Karl Lagerfeld, Hello
Kitty, Mini Cooper, Ferrari si altii.
Avand in spate o echipa de profesionisti dedicati,
oferind servicii personalizate si consultanta specializata, QuickMobile oferea
o experienta de shopping unica.
Reducerile de QuickEnd, protectia datelor cu
caracter personal si garantia produselor comercializate, au facut ca peste 2,2
milioane de vizitatori unici sa treaca pragul magazinelor QuickMobile in
fiecare an.
Ideea de shopping la nivel inalt avea in spate un puternic atu:
- cele
mai actuale metode de plata,
- livrare in ziua in care s-a facut comanda,
- servicii
extra premium,
- garantia produselor pana la 4 ani,
- service express in maxim 5
zile si
- un ambient parfumat in magazine care marea in fiecare zi numarul
cumparatorilor.
Dar, iata care a fost boom-ul! QuickMobile devenise advertiser
Profitshare. Ce insemna asta? Cea mai la indemana modalitate de a face bani
online, doar din promovarea produselor QuickMobile.
Fiecare vanzare generata de
o persoana afiliata era recompensata printr-un commision, intre 3% si 20%, in
functie de categoria produsului.
Lumea auzise la acea vreme: “QuickMobile ofera comisioane ce
depasesc media oferita de advertiserii IT&C din retelele de marketing
afiliat, respectiv 3% pentru Telefoane și Tablete, 10% pentru produsele din
categoria Gadgets, 20% pentru articolele din categoria Accesorii, 20% pentru
produsele din categoria Branduri de Lux. “
Multi si-au urmat calea nepasatori,
nestiind cat pot castiga din acea afacere, altii, mai isteti, s-au oprit din drum si
au analizat oferta, devenind afiliati.
Metodele de promovare erau simple, la indemana oricarui
afiliat:
- pe website sau blog;
- pe forumuri;
- pe retelele sociale.
Iar uneltele de promovare erau multiple:
- link-uri de afiliat;
- widget-uri cu produse;
- slidere de produse;
- bannere pe diverse dimensiuni.
Intrarea QuickMobile in Profitshare a fost inceputul unei ascensiuni de mare anvergura a celor ce au prevazut o
afacere de succes.
Nu le mai ramanea decat sa promoveze produsele disponibile
in magazinul QuickMobile, din categoriile:
- Telefoane
- Tablete
- Gadget
- Accesorii
- Branduri de Lux
Pentru ca abia acum am aflat vestea cea mare, am luat
hotararea suprema!
M-am clonat si m-am intors in timp, in anul 2015, la bordul
unei nave spatiale supradimensionate (in care au intrat, evident, toti
prietenii mei care imi citesc in acest moment blogul), incercand sa-mi gasesc
locul in cadrul retelei de marketing afiliat Profitshare.
Sa inceapa invazia androizilor!
Inscrie-te si tu in
programul de afiliere, creeaza-ti cont si hai sa schimbam istoria, sarbatorind
impreuna cei 10 ani de QuickMobile!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu