luni, 29 decembrie 2014

Vivat Familia - Farmacii independente


     Intr-o familie mare, este putin probabil ca cineva sa nu aiba nevoie de vreun medicament sau tratament, fie vara sau iarna, indiferent de anotimp, varsta sau sex. Tocmai de aceea, in ultima vreme, excursia planuita pentru vacanta de iarna devenise principala mea preocupare. Bagaje, traseu, program de distractie in aer liber, totul a fost planificat cu minutiozitate. Am lasat pentru ultima clipa achizitionarea de la farmacie a “trusei pentru o stare de bine” Vivat Familia. Era cel mai important lucru pe care nu trebuia sa-l neglijez - grija pentru ca familia mea sa se bucure de sanatate si vitalitate in excursie.

     Nu plec niciodata la drum fara setul de medicamente utile in caz de raceala sau gripa, pentru tratarea alergiei baiatului, fara produsele ce regleaza nivelul colesterolului si impotriva disconfortului urinar al parintilor mei sau fara un sirop de tuse. Le am mereu la indemana in caz de nevoie, nu trebuie sa fac mai multe drumuri pe la farmacii cautand un produs sau altul. Indiferent de varsta, fiecare dintre noi are nevoie, la un moment dat, de putin ajutor. Cu cele 8 astfel de truse, cate una pentru fiecare perioada a anului, Vivat este ajutorul de care am nevoie. Produsele cuprinse in aceste truse acopera un spectru larg, ele fiind atent selectionate de o echipa de profesionisti.



     Am plecat la drum cu voie buna, totusi aveam senzatia ca mai lipseste ceva din bagaj. Trusa nu aveam cu sa o ratez pentru ca farmacia este chiar la parterul blocului si mai sunt inca 13 farmacii independente Vivat Familia in Bucuresti, sector 2.

     Cum a fost excursia? Zilele petrecute in aerul proaspat de munte au fost deosebit de frumoase si relaxante, dar nu fara urmari. Bataile cu zapada, aerul rece inhalat pe partia de ski si la sanius, orele petrecute in frig, toate au tras semnalul de alarma chemand in ajutor trusa Vivat Familia. Si dai, si cauta, am rascolit tot bagajul… fara niciun rezultat… Panica, panica, panica! Uitasem sa cumpar trusa salvatoare! Dar mi-am revenit rapid, nu am disperat, pentru ca solutia era chiar langa mine!
     Stiam ca exista peste 800 de farmacii partenere in toata tara si peste 700.000 de oameni care se intereseaza de Vivat saptamanal. Printre ei ma aflam si eu cautand trusa Vivat, specifica cazurilor de raceala, de care aveam nevoie.


     Vivat este in farmacia de la coltul strazii din orasul meu, al tau, al lui, sau in farmacia in care poate si tu ai intrat de atatea ori fara sa dai importanta afisului inconfundabil. Vivat este prezenta in toata tara, in farmaciile independente semnalizate, nu ai cum sa o ratezi.

     Primavara, vara, iarna, cand faci sport sau esti in cautare de distractie si relaxare, sanatatea ta si a familiei tale si protectia impotriva bolilor cronice o vei pune mereu pe primul plan. Extrapoland putin, chiar daca nu pleci nicaieri, este bine sa ai in casa trusa pentru ca, atunci cand ai nevoie, sa poti actiona rapid.     
     Daca vei arunca o privire cand iesi din bloc sau din casa, vei vedea, cu siguranta, ca Vivat este langa tine si te asteapta cu trusele pragatite si cu preturi mereu avantajoase. La fel de usor, din fata calculatorului, poti cauta pagina cu farmacii independente unde gasesti trusa Vivat - setul de medicamente adaptat nevoilor tale si celor dragi tie, in functie de sezon, cel mai aproape de tine. 
     Ce poti face in aceasta clipa? Uita-te pe pagina numita "Campanii" si vezi care dintre truse ti-ar fi de folos chiar acum.

     Nu lasa micile neplaceri sa iti strice voia buna! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu