miercuri, 3 decembrie 2014

Magazin cu de toate pentru cumparaturi rapide



     Timpul este cel mai mare adversar al nostru cand avem de facut cumparaturi diverse, de alergat prin magazine si alegerile nu sunt mereu cele mai inspirate din cauza oboselii acumulate. Cand exista un magazin online, asa cum este Hanora, totul devine mult mai simplu, mai distractiv si rezultatele se vad din primele minute.
     Timpul economisit la cumparaturi il putem valorifica jucandu-ne cu cel mic sau, de ce nu, printr-un repaus total si o odihna binemeritata la finalul unei zile de munca.

     Celor ce inca mai stau pe ganduri le spun doar atat: cum ar fi daca ati descoperi si voi acest magazin in care puteti gasi laolalta produse cosmetice, pentru sanatate, piese si accesorii auto, jucarii, scule si produse pentru casa, aparatura pentru supraveghere video, articole pentru timpul liber si multe altele. Ganditi-va doar la cat timp economisiti cu o simpla vizualizare a tuturor aceste categorii din fotoliu, de acasa, fara sa mai mergeti prin vant si ploaie dintr-un magazin in altul.


     Copilul tau iubeste jucariile? Normal! Ce intrebare am pus si eu! Jucariile pe care le puteti gasi aici va vor starni curiozitatea pentru ca sunt mai altfel… sunt diferite, inteligente si mai atractive. 
     Un robotel cu telecomanda cu design inovativ si futuristic a inceput sa danseze in fata mea. Cand a vazut ca nu ma uit la el a inceput sa ma someze: “Freeze!” si apoi sa arunce cu discuri in mine… Ups… unde am intrat eu oare? 
     Alaturi de el un elicopter, ce se controleaza prin iPhone sau orice smartphone cu Android si touchscreen, era pe cale sa se ridice dupa o incarcare de la USB.
     Astea sunt jucarii inteligente pe care nu le-am vazut in magazine pana acum dar cu siguranta vor fi cadourile cele mai indragite de copii. Recunosc, nu am avut curaj sa ma uit la multitudinea de produse frumos aranjate pentru ca o masina solara a inceput sa-mi faca cu ochiul din varful degetului…


     Stiati ca barbatii sunt mai rai decat copiii cand vine vorba de scule multifunctionale, nu-i asa? Le desfac, le examineaza, le admira, eventual le fac si o proba, apoi le pun in buzunar. Da, ati inteles bine, patentul multifunctional este de buzunar si are doar 115 mm.


     Daca si tu iti iubesti masina la fel de mult pe cat o iubesc eu pe a mea, sa stii ca Logan-ul tau are noroc de niste piese de schimb pe care nu ai reusit sa le cumperi pana acum din lipsa de timp.

     Voi ce faceti maine? Aveti 5 minute libere? Eu merg iar la cumparaturi, de data asta in alte sectiuni ale aceluiasi magazin online, sau mall, cum vreti sa-i ziceti, pentru ca mai am nevoie de niste cadouri. Sa nu uitati, la intrare sa va luati propriul cos de cumparaturi pentru ca al meu este deja plin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu