vineri, 14 noiembrie 2014

Magazinul cumparaturilor de Black Friday

"Update: 17 Noiembrie: Recomand tuturor cititorilor acestui articol sa acceseze magazinul "dwyn" in saptamana 21 - 28 Noiembrie pentru a profita de reducerile de Black Friday 2014!".

     Se spune ca de Black Friday poti descoperi magazine care iti raman la suflet. Si daca tot esti multumit de ofertele gasite, de ce sa nu spui si celor din jurul tau? Da sfoara in tara, anunta-ti familia si prietenii ca sa se poata bucura si ei de avantajele care tie ti-au atras atentia!
     Sunt adepta cumparaturilor online. Stiti asta daca ati citit postarile mele. Nu ma mai laud, dar in orice moment nu rezist sa va impartasesc din experienta mea. Poate fi un ajutor valoros atunci cand nu ai gasit un an intreg obiectul pe care ti-l doreai la un pret avantajos.

     Zilele trecute stateam la o cafea cu vecina mea Violeta. Schimbam impresii despre frumoasa nunta a baiatul ei, despre dotarile la care s-au gandit copii sa le faca pentru casa. Vor sa-si modifice camera in care stau, sa achizitioneze mobila noua, electrocasnice, electronice… dar nu in ordinea asta. Si nici nu au mult timp la dispozitie sa cutreiere magazinele, vor sa mearga la “punct fix”. A cazut in sarcina ei sa caute locul ideal de unde ar putea comanda cat mai multe produse la un pret convenabil. 
     Televizorul Goldstar pe care il are Violeta de prin anii ’90 nu mai satisface acum necesitatile si dorinta de nou a tinerilor insuratei. M-am oferit sa o ajut. Suntem vecine de mult timp, deja prietene si avem incredere una in cealalta atunci cand facem o recomandare.
     - Mergi pe mana mea, iti voi arata eu unde gasesti o oferta de televizoare led care sigur va fi pe gustul copiilor! ii zic eu fericita ca pot sa-i recomand un magazin ce nu o va dezamagi.


     Violeta se uita mirata la mine. Nu se astepta ca eu sa reactionez atat de prompt. Am deschis calculatorul si am lasat-o cateva minute sa-si delecteze ochii cu un Televizor Samsung, LED, 60cm, Wide, HD Ready, HDMI, 8ms, boxe, Black, T24D310. Nu mai contenea cu rasfoitul, ii era greu sa aleaga din zecile de modele, asa ca am schimbat macazul si am trecut la alta categorie de produse, la electrocasnice. Acolo era mult mai in tema cu ce avea nevoie, ce isi dorea sa aleaga.
     - Uite, am gasit masina de spalat vase Samsung DW-FN320W pe care o cautam de ceva timp! exclama Violeta.
     Era atat de fericita incat nu isi putea stapani emotia. Rezolvase o mare parte din probleme atat de simplu, incat nu-i venea sa creada.
     - Te-am auzit ca iti doresti un nou telefon mobil, parca era Telefon mobil LG D320 L70 4GB White Yellow, am dreptate? Sau poate te vei razgandi admirand sutele de modele! radeam eu privind figura nedumerita a Violetei.
     - Bine, bine, am inteles acum. Este un magazin online foarte dotat. Dar tu nu iti cumperi nimic de aici? Ma lasi doar pe mine? Si inca ceva, tu ai incredere in acest site?


     - Violeta draga, chiar m-am gandit sa-mi cumpar tableta LENOVO IdeaTab A7600, 10.1"IPS (1280x800) Multi-Touch capacitive, MTK 8382 1.3GHZ Quad-Core, RAM 1G mai ales ca este si albastra, asa cum imi place mie.

     Dupa o portie zdravana de ras, am considerat ca este de datoria mea sa-i explic de ce sunt atat de entuziasmata de avantajele achizitionarii din magazinul cumparaturilor de nota 10:
     - Seriozitatea datorita celor 10 ani vechime in vanzarea online.
     - Existenta unui magazin fizic unde se pot vedea si proba produsele.
     - Rapiditatea expedierii comenzilor. Comanzi azi primesti azi daca esti in Bucuresti, maine daca esti in afara Bucurestiului.
     - Livrarea gratuita in Bucuresti a comenzilor ce depasesc 500 ron si cantaresc maxim 5 kg prin curierii magazinului.
     - Siguranta platii cash in magazin, cash la livrare, cu cardul in magazin sau online, sisteme de rate.
     - Diversitatea produselor comercializate.
     - Comanda se poate face 24h/7 zile, orice informatie despre produse se poate afla online sau verbal.
     - Calitatea dovedita a produselor originale prin certificate de garantie.
     - Dreptul de retur - Beneficiezi de posibilitate de retur 14 zile daca nu esti multumit de produsul achizitionat.

     Absorbita si concentrata sa-i explic cat mai pe larg avantajele, nici nu am observat ca prietena mea, Violeta, sunase deja vreo doua vecine sa vina sa asiste la prezentare. Mi-am dat seama abia cand am auzit-o zicand: “Pregateste-te de reducerile Black Friday la dwyn.ro! Vino alaturi de prieteni si famile zi de zi si urmareste promotiile saptamanale! Aboneaza-te la newsletter ca sa fii primul care afla promotiile de Black Friday”.

     Parca eram la colocviu, la cenaclu, stranse toate in jurul mesei, deja fiecare dintre noi isi facea propria lista de prioritati pentru Black Friday. Telefoanele zbarnaiau, agitatia era mare, dar eram fericita ca le puteam fi de ajutor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu