miercuri, 29 octombrie 2014

Stil de viata sanatos cu SportAddict

"Update: 17 Noiembrie: Recomand tuturor cititorilor acestui articol sa acceseze magazinul "Sport Addict" in saptamana 21 - 28 Noiembrie pentru a profita de reducerile de Black Friday 2014!".



     Mai tineti minte cand va spuneam ca mi-am luat salteluta de sport, mi-am luat si gantere vinyl…..dar nu acum, ci acum un an? Dar despre shopping-ul echipamentului necesar pentru fitness, va mai aduceti aminte?
     Eu fac sport pentru intretinere, pentru un tonus bun, energie si vitalitate, pentru o viata sanatoasa si iubesc sportul chiar daca nu fac performanta. Este o evadare de la stresul zilnic dar si un mod de viata care imi aduce beneficii pe termen lung. Cred ca ati aflat deja ca am frecventat regulat salile de fitness pentru ca sportul, in general, nu trebuie facut pe sarite ca sa aiba efectul pe care ni-l dorim.
     Desi destul de solicitant, aerobicul mi-a placut intotdeauna tare mult. Este o activitate de grup insotita de muzica antrenanta si am observant ca rezultatele se vad imediat. Am capatat multa energie, am devenit mai relaxata, m-am simtit mai usoara, intr-un cuvant am devenit mai sanatoasa.
     
     De cand s-a desfiintat sala de antrenamente pe care o frecventam este tot mai greu sa-mi mentin conditia fizica pe care o capatasem. Stiu, o sa spuneti sa merg la alta sala, dar este foarte complicat sa aleg acea sala dotata cu aparate performante si care sa aiba si conditii pentru orice anotimp.
     Am hotarat impreuna cu prietena mea sa achizitionam cateva aparate pe care le consideram vitale si sa le folosim la comun pentru ca miscarea trebuie sa faca parte din viata....sa fie un mod de viata! Ca orice sport, totul este mai distractiv si rezultate mai bune “cand sunt minim doi”!
     
     Si am demarat proiectul: prietena mea tocmai si-a achizitionat o banda de alergat dhs


care are avantajul ca se pliaza (pe cilindru) pentru a fi usor depozitata si suporta o greutate maxima a utilizatorului de 100 kg.
     La randul meu, am ales un stepper aerobic. Il consider piesa de baza pentru toate tipurile de exercitii aerobice, este aparatul pe care l-am indragit cel mai tare la sala. Cu picioarele lui de cauciuc pentru a preveni zgomotul, am scapat si de vecini sa-mi bata in teava daca orele rezervate sportului se vor intinde pana mai tarziu, in noapte.
     Ne-ar mai trebui doua biciclete fitness magnetice, dar cred vom lua una singura pentru ca altfel nu vom mai avea ocazia sa ne intalnim si sa ne bucuram de miscare impreuna.

     Fie ca avem drept tinta exercitiile de abdomen sau toate cele trei grupe musculare - superiori, laterali si inferiori, sportul sub orice forma ne ajuta sa slabim in centimetri, oasele sa intaresc si ne fereste de pericolul bolilor cardio-vasculare. Sistemul imunitar se intareste si endrofina eliberata prin sport ne induce o stare de bine.
     
     Am aruncat un ochi si la sporturile de iarna. O pereche de patine de gheata sau niste schiuri, ar fi ideal de achizitionat de Black Friday.
     Daca si tu vrei sa iti cumperi un aparat de sport, echipament sau accesorii, acum este momentul.  “Aboneaza-te la newsletter pentru a afla ofertele de Black Friday de la Sportaddict!” Ai ocazia sa descoperi printre sute de produse pe acelea ce transforma miscarea intr-un stil de viata constant.

     Cred ca nu vei refuza o astfel de recomandare: beneficiezi de articolul mult visat, la un pret pe care il asteptai tot anul, doar la SportAddict!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu