duminică, 12 octombrie 2014

Produse cosmetice naturale - Marillys


     Traim intr-o lume plina de poluare in care principale preocupare este cum gasim linistea si echilibrul. Pentru a ne bucura de sanatate si de lucrurile simple din viata noastra incercam sa folosim tot mai mult produse pure care sunt sanatoase pentru familia noastra si pentru mediul inconjurator. Pielea omului constituie prima linie de aparare a corpului impotriva chimicalelor daunatoare aflate in produsele de ingrijire. Ele pot fi absorbite cu usurinta si efectele se cunosc deja: dermatite, alergii, dezechilibre hormonale si metabolice.
     Eu am fost depistata cu alergie la produsele cosmetice din comert si mi s-a recomandat sa folosesc doar produse naturale, fara niciun fel de conservanti. Nu mi-a fost usor sa le gasesc. De multe ori mi se dadeau asigurari ca sapunul X sau samponul Y sunt naturale si am avut surpriza sa vad pe pielea mea ca nu era asa. Imi apareau iritatii si mancarimi dupa ce le foloseam. Am reusit, in cele din urma, sa gasesc ce cautam: magazinul Marillys cu produse pentru ingrijirea fetei si a corpului,cu produse pentru barbati si bebelusi si chiar marturii.
     De ce m-au atras aceste produse cosmetice? Pentru ca plantele pe care le foloseste ca si ingredient in sapunuri si alte cosmetice naturale provin din gradina proprie unde totul este organic - musetel si lavanda ingrijite cu drag si pentru ca detine o instalatie de laborator pentru obtinerea uleiului esential si a apelor florale, prin distilare. Am urmarit pozele si descrierea procedeului si m-am convins ca nu voi da gres cu achizitionarea cosmeticelor de care am nevoie chiar de la aceasta sursa, ceea ce va recomand si voua. Se vede ca a fost investita pasiune, creativitate si echilibru pentru obtinerea unor produse perfecte cu miros natural, usor si placut.


     Toamna este cel mai potrivit anotimp pentru o cura de detoxifiere si totodata este indicat sa incepem tratamentele de infrumusetare pe termen lung. Pentru curatarea intensa a tenului ce poate fi mai bun decat un sapun detoxifiant proaspat si fara conservanti, intr-o cura de detoxifiere?

    
     Stiati ca exista “Trusa de prim ajutor a pielii tale” pentru persoanele cu dermatita atopica, cu unt de shea sau cu lotiune de corp pe baza de unt de shea?  Inflamarea si senzatia de mancarime a pielii copiilor pana la varsta de 5 ani, cand aceasta boala are o aparitie mai frecventa, este ameliorata cu produse naturale. Un medic bun nu se va codi sa vi le recomande.
     Evenimentele frumoase din viata au importanta pe care noi o acordam. Se pot face cadouri minunate prietenilor sau prietenelor din viata noastra sau chiar viitoarelor mamici. Produsele sunt create cu atentie pentru femei, barbati sau copii si sunt prezentate intr-un ambalaj de efect.
     V-ati gandit vreodata cat de potrivite sunt mini sapunurile marturii pentru nunta sau botez?

     
     Puteti alege sapunurile Marillys pentru a oferi invitatilor vostri sapunuri naturale, din ingrediente naturale. Sunt dragalase, au dimensiunea: 4 cm x 4 cm x 2,5 cm, iar culoarea hartiei, a panglicii sau mesajul de pe eticheta se pot personaliza in functie de eveniment.
     Eu am inceput aventura produselor naturale cu Sapunul cu Musetel care este destinat persoanelor cu ten sensibil - uleiul de musetel calmeaza si poate fi folosit pentru zona fetei. Am continuat cu o Crema antirid - Ochi luminosi ce contine unt de shea, ulei de argan, coenzima Q10, ulei de rosa moscheta, ulei de jojoba, extract de cafeina, vitamina E, ulei esential de trandafir si urmeaza o lista intreaga cu produse pe care vreau sa le comand cat mai curand.

     Voi folositi produse cu ingrediente naturale?

     De magazinul Marillys stiati mai demult sau ati aflat acum de la mine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu