joi, 17 iulie 2014

BlogAwards - Campanii si concursuri pentru bloggeri


     Cred ca a venit momentul sa lasam orgoliile si sa ne vedem fiecare de treaba noastra. Daca mie imi place un site, un blog, o platforma, lasa-ma sa ma bucur de ea! Daca tie nu iti place, vezi-ti de drumul tau, nu ii incurca pe ceilalti doar din dorinta de a face rau!
     Nu iti place sa participi la Campanii si concursuri pentru bloggeri, foarte bine, mie imi place, dar nu vreau sa vad cum este mereu atacat de oameni rai. 
     Am participat cu drag la Campania Primavara Bloggerilor 2014, voi participa la Vara Bloggerilor 2014 si la toate Campaniile organizate pe BlogAwards pentru ca acolo se castiga premii frumoase si bani, iar participarea ma face sa-mi dezvolt stilul de a scrie, de a compune articole pentru domenii diverse si sa-mi evaluez pozitia printre ceilalti bloggeri.

     Daca vrei “Piscoturi”, du-te la cofetarie!


     - Daca nu esti in stare sa te ridici la nivelul unei anumite persoane, nu-i da in cap pentru a trece tu deasupra, mai bine straduieste-te sa-l depasesti prin munca si idei.
     - Uita pentru totdeauna “Sa moara si capra vecinului”!
     - Performanta  nu se obtine prin actiuni indoielnice, ci prin ambitie si munca.
     Cred ca a venit momentul sa scapam de practicile inaintasilor nostri care de fiecare data nu au adus nimic bun.

     Propun sa evoluam de la stadiul de maimuta si sa trecem la stadiul de OM!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu