miercuri, 21 mai 2014

De 30 de ani astept Fericirea de Luni


     De 30 de ani visez la o noapte instelata cand imi vei canta o melodie suava. Cu o chitara in mana sa ma aduci iar inapoi, acolo unde dorintele au ramas uitate. De 30 de ani te astept pe tine, cu vocea ta superba, sa-mi incanti iarasi auzul.
     Nu ma intreba ce am facut in tot acest timp. Viata a mers inainte… dar fara tine. Si nostalgia zilelor cu soare revine in fiecare primavara. Ropotul ploii imi aminteste de curcubeul pe care nu-l puteam atinge in timp ce soarele stralucea iesind victorios dintre nori si roua ne gadila picioarele.
     Ai plecat acum 30 de ani lasand in urma ta fumul alb de tigara si mi-ai promis ca te intorci. Eu te astept si azi sa reinnodam firul povestii, muzica sa ne apropie si sa fim iar un tot. Doua inimi care bateau in acelasi ritm, sa se contopeasca iar, sa sclipeasca si sa vibreze pe aceleasi acorduri.
     Nu pot ramane indiferenta si de aceea am ales ca tot muzica sa ne reuneasca, o calatorie muzicala printr-un jurnalul muzical al cantaretei… sunt sigura ca nu ghicesti la cine m-am gandit!



     Este concertul de lansare a noului album al lui Alina Manole care va avea loc in 2 si 3 iunie la ora 19:30 la Teatrul Excelsior.
     Chitara, clape, trompeta si tobe vor acompania “vocea” care are abilitatea de a crea o muzica de stare. Mesager al iubirilor reale, acest folk-jazz daruit de “Alina Manole”  este inchinat povestilor interzise si ne asteapta pe amandoi sa-i simtim vibratia.
     Si daca tot nu te-am convins ca dupa 30 de ani avem inca nevoie de terapia muzicala, te astept sa-mi dai un semn si sa ascultam dovada.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu