sâmbătă, 26 aprilie 2014

The ONE by Oriflame - noul brand de cosmetice


     Vreau jucarii noi!
     Nu orice fel de jucarii, pentru ca am trecut de mult timp de varsta copilariei, ci jucarii cosmetice frumos colorate si de calitate superioara cum doar Oriflame are!
     Stiu ca sertarele rezervate cosmeticelor sunt deja pline, dar promit ca scot toate produsele de acolo si le fac loc celor noi.
     De-a lungul anilor am incercat diferite produse de la Oriflame si nu m-au dezamagit niciodata. Parfumuri deosebit de persistente cu miresme imbietoare, creme de fata si de ochi care au facut minuni asupra tenului meu, toate mi-au aratat pana acum ca Oriflame este un brand de nadejde pe care ma pot baza in cele mai diferite momente ale zilei.
     Acum a venit momentul in care vreau sa testez cel mai nou brand de machiaj – The ONE by Oriflame care ne promite: Frumusete de zi cu zi, Mega Impact si Ultra Rezistenta.



  • Frumusete de zi cu zi - este o gama eficienta de machiaj pentru rutina zilnica, cu produse minunate si utilizari multiple, simplu de utilizat si de efect, perfecta pentru diminetile in care timpul ma preseaza.
  • Mega Impact - o gama de produse care m-ar arunca in centrul atentiei (exact asa cum imi place mie) si mi-ar da posibilitatea sa realizez machiaje deosebite, de un adevarat impact vizual. Sigur nu as trece neobservata!
  • Ultra Rezistenta - gama de produse de inalta performanta care vor rezista intreaga zi fara inprospatare si care m-ar face fericita perntru ca machiajul meu nu ar necesita retusuri, deci nu ar mai fi nevoie sa car toata trusa de machiaj.

     Le si vad pe toate aliniate frumos, in ordine, pe etajera din fata oglinzii, asteptandu-ma sa le folosesc si sa ma bucur de ele.


     Ma simt ca un copil fericit la gandul ca se va deschide usa si cineva imi va aduce jucaria mult visata.
     Vreau sa fiu frumoasa in orice moment al zilei, sa fiu admirata si sa ma simt bine prin acel plus pe care mi-l ofera un machiaj de calitate!

Eu vreau sa fiu The ONE!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu