vineri, 25 martie 2016

In Martie ai din plin Charme


     Cu mai multe zile in urma am primit un e-mail de la CHARMÉ LINGERIE, pe care abia azi l-am descoperit. Nu mai verificasem posta electronica din lipsa de timp si sutele de mail-uri se adunasera linistite asteptandu-si randul sa fie citite.


     De cum am vazut acest cupon, am si inceput sa fac lista pentru cumparaturi. Timpul este limitat, mai sunt cateva zile de valabilitate si iata eu, pe ultima suta de metri, incerc sa imi comand ceva frumos si util pentru zilele calduroase de vara si, de ce nu, pentru confortul zilnic la orele de aerobic.

     Sub brandul CHARMÉ LINGERIE, firma produce si comercializeaza toata gama de ciorapi pentru femei, lenjerie intima de dama din microfibra si bumbac dar si lenjerie intima de dama din dantela sau saten, aceasta din urma incadrandu-se in gama de lux.

     Clasic, romantic, sarmant, lejer sau sofisticat, tu, draga femeie, cu ce vrei sa te pui in valoare?

     Alegerea mea pentru aceasta comanda este formata dintr-o pereche de ciorapi ultra subtiri, din colectia noua, numai buni pentru zilele calduroase de vara si un top modelator pe care sa-l folosesc la sala de sport, mergand pe principiul “niciodata nu ai prea multe”.



     Ciorapii Summer 7 sunt alcatuiti dintr-o fibra “racoroasa”, o fibra de nylon 66 NILIT. 
     Ciorapul este elasticizat, ultra opac, iar senzatia de prospetime ca o briza racoritoare, te face sa uiti ca afara termometrul urca vertiginous spre 40° C. Asta, in cazul ca anul asta mai vine vara pe care cu totii o asteptam! :))
     Compozitia este - 90% Poliamida si 10% Elastan.

     Lista de marimi acopera intreaga gama, de la S pana la XL.
     Cele doua culori, Claro si Nero, acopera toate gusturile in materie de acesorizare.




     Al doilea produs asupra caruia m-am oprit este Control Top Modellante.
     Este o bustiera modelatoare din microfibra moale cu actiune de igienizare si anti-umiditate. 
     Confortul zilnic este asigurat de o redefinire placuta, fara comprimare, doar o modelare a punctele critice.
     Face parte din categoria “eco - produs” si este indeformabila chiar si dupa mai multe spalari.
     Compozitia este - 92% Poliamida si 8% Elastan.

 

     Mai greu a fost sa-mi aleg culoarea: Bianco, Nature, Nero, pentru ca toate sunt frumoase si utile.
     Ma voi decide in prima faza, pentru aceasta comanda, la una dintre culori, banuiesc ca va fi negru pentru ca este mai practica pentru sport.


     Magazinul de frumusete si senzualitate este present si pe facebook, unde CHARMÉ LINGERIE pastreaza contactul direct cu iubitorii de lenjerie de calitate, raspunzand tuturor tipologiilor de clienti, de la clasic la extravagant.



     Voi stiati despre aceasta companie din Timisoara, unde are deja trei magazine de desfacere, spatioase si pline de obiecte de lenjerie pentru barbati, femei si copii? 
     Pe care dintre Colectiile Charme o preferati?


2 comentarii: