miercuri, 18 martie 2015

Chec pufos, reteta Jamila Cuisine


     Cand ti-e pofta de ceva bun, sau nu mai ai inspiratie pentru mancarea zilnica, apeleaza la Jamila Cuisine. Retetele sunt foarte bine explicate si nu dau gres niciodata. 
     Aici gasesti retete adevarate, pe care le poti urmari atat explicate pana in cele mai mici amanunte, cat si retete filmate pe care sa le poti urmari pas cu pas. Pline de tips & tricks atat de utile pentru incepatoare si chiar pentru gospodinele cu vechime, retetele pe care le-am descoperit pe acest site m-au incantat!
     Sunt entuziasmata de Checul pufos cu cacao pe care l-am incercat urmand exact cantitatile ingredientelor, dar si de sfaturile strecurate printre randuri. Mi-a fost de ajuns o singura vizita pe site ca sa ma conving ca aici voi gasi mereu lucrul bine facut.

     Ingrediente
     - 5 oua (mici)
     - 200 g faina
     - 200 g zahar
     - 1 lingurita praf de copt
     - 2 linguri de cacao
     - 4 linguri de ulei
     - 2 pliculete zahar vanilat
     - 1 praf de sare

     Vreti sa vedeti cum trebuia sa arate si de ce trebuie sa mai exersez? Pentru modul de preparare, poza produsului final si reteta video, urmariti Chec pufos cu cacao.

     Nu mi-a iesit mie chiar modelul zebra, din cauza formelor de cozonac pe care le-am folosit, dar au disparut din farfurie in cateva ore.
     Aici este produsul meu final.


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu