marți, 2 decembrie 2014

Magazinul de masinute si micii soferi




     Stiti cum se numeste cand te mananca sa faci ceva, nu? Cam asa am patit eu azi… Ceasul rau, pisica neagra sau sa fie totusi ceva bun? 
     N-am avut de lucru si am fost impreuna cu cel mic sa vedem parada militara de 1 Decembrie. Ma gandeam ca este o ocazie tare buna sa vada pe viu ce inseamna armata, tancuri, tunuri si masini militare. Nu ca as vrea sa urmeze vreo cariera in acest domeniu, dar e bine sa inteleaga de mic cate ceva din tot ce-l inconjoara. Si cum ocaziile sa vezi armament sau tehnica militara sunt foarte rare, nu am vrut sa ratez aceasta ocazie desi vremea nu a tinut deloc cu noi. Eu am cam inghetat, dar el, credeti ca a mai simtit ceva cand a vazut defilarea? Era in culmea extazului, de parca se intamplase o minune.

     Adevarata poveste a inceput abia acasa:
     - Vreau si eu un camion ca ala de armata!
     - Ce camion mama, un Jeep verde army ca cel din poza?
     - Asa cum zici tu, masina aia frumoasa. Vreau una sa ma plimb cu ea asa cum face Ionel de la scara B.
     - Eu credeam ca vrei o masinuta de jucarie cu telecomanda. Unde te plimbi tu cu Jeep-ul?
     - In parc mama, acolo unde se plimba toti copiii.
     - Pai, stai asa, chiar tu ma bateai la cap ca vrei o bicicleta Dino. Nu asa a ramas saptamana trecuta? Daca o cumparam, ce mai faceam acum?
     - Vreau masinaaaa, nu auzi? Nu vreau bicicleta! Vreau sa fiu sofer!

     Pffff, cam asa stau lucrurile cu mamicile si baieteii care se inspira la cumparaturi din dotarea Armatei Romane… Auzi, sa fie mare sofer la 3 ani… Am receptionat mesajul, nu mai am cale de intoarcere, mergem inainte! Tot e bine ca nu a vrut si vreo pusca noua in locul celei cu apa. Atunci chiar nu stiu cum o scoteam la capat.

     Adevarul este ca si mie imi place Jeep-ul. Parca as vrea sa mai fiu si eu copil ca sa ma pot plimba cu el. Masinuta este electrica, are doua viteze si este prevazuta cu centuri de siguranta si telecomanda pentru deplasare inainte si inapoi. 
     Imi place si bicicleta pentru ca are frana pe ambele roti si este perfecta pentru copii cu varsta de 4-7 ani. Adevarul este ca, din multitudinea de produse, foarte greu se poate decide cineva la unul singur. 
     Si pentru ca vreau sa fac si eu putina miscare, imi voi alege o bicicleta eliptica magnetica cu 2 sensuri de pedalare si care indica viteza, distanta, puls, timp, scanare, calorii si kilometraj.

     Pana la urma nu a fost o zi atat de rea. Fericirea copilului meu este mai importanta decat orice altceva pe lumea asta si daca reusesc sa-mi fac si eu o mica bucurie, cu atat mai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu