luni, 1 septembrie 2014

Produsul revolutionar pentru tratamente cosmetice


     - Ce idee ciudata ti-a venit! Crezi ca vei avea succes? Eu sunt barbat si nu prea ma pricep…
     - Bineinteles ca voi avea succes, eu stiu exact ce isi doreste o femeie! Si, daca stau bine si ma gandesc, nu stiu de ce voi, barbatii, va speriati atat de tare de tot ce inseamna cosmetica…

     Cam asta a fost discutia de inceput pe care am avut-o cu sotul meu acum ceva timp in urma. V-ati dat seama care era ideea mea? Va spun eu, daca nu ati ghicit, pentru ca nu vreau sa va tin prea mult in suspans.
     Ani la rand am frecventat saloanele, fie pentru tratamente corporale, fie pentru tratamente cosmetice faciale. Mereu era aglomeratie si nimic nu se facea fara programare. Deci femeile iubesc inca sa se ingrijeasca pentru a pastra cat mai mult frumusetea naturala si a intarzia aparitia primelor semne ale trecerii timpului… Asa mi-a venit idea de a deschide un mic salon de cosmetica.
     Am avut de-a face cu cosmeticiene care se luptam din greu sa faca minuni asupra tenului meu, fara aparatura performanta, cu metode invechite pe care le puteam utiliza si eu acasa. M-a intristat gandul ca aceasta industrie infloritoare nu a introdus inca tehnica menita sa le usureze munca… Total gresit, aparatele profesionale exista! In momentul in care am aflat de ele, mi s-a deschis apetitul de a le testa.
     O combina cosmetica profesionala cu 10 functii, atat de necesara in cosmetica faciala, era exact produsul revolutionar de care aveam nevoie. De ce il consider revolutionar? Pentru ca inglobeaza si functii necesare in tratamentele de remodelare corporala, un fel de 2 in 1, cu rezultate remarcabile.
     Stiti ce mi-a placut cel mai mult in prima faza? Functia vacuum pe care o detine si care elimina sebumul si comedoanele de pe piele. Va spune o persoana cu tenul gras, adica eu, ca vacuumul este absolut necesar intr-un tratament cosmetic de durata!
     Si, bineinteles, urmeaza un al doilea beneficiu si anume dotarea cu o Lampa Wood pentru diagnosticarea infectiilor cutanate. Cu o lumina normala, fara raze UV, nu se pot detecta diferentele de pigmentare ale pielii.
     Si urmeaza si celelalte functii, v-am zis ca sunt 10 in total, nu? Sunt sigura ca abia asteptati sa vedeti ce dotari are si la ce performante poate ajunge.




     Cam asa arata minunatia de combina ce imi va deschide drumul in noua mea afacere. Stau acum si ma intreb de ce cred unii ca nu as avea succes cu un astfel de produs revolutionar pe care nu il intalnesti in orice salon de cosmetica? De ce oamenii sunt inca reticenti la nou si la evolutie? Grea intrebare… greu raspuns…
     Mie imi place sa descopar noutatile care aduc cu ele usurarea muncii, indiferent de domeniu. In fond, revolutia inseamna evolutie! 
     Asa cum suntem preocupati de ultimile aparitii in materie de gadget-uri, tot asa, este o binefacere cand un produs complex realizeaza cu mai multa precizie si in siguranta o munca ce in trecut parea anevoioasa.
     Eu m-am decis! Daca vreti, puteti sa-mi urati succes.

     Va pup dulce!

2 comentarii: