marți, 15 iulie 2014

Vis de vara


     „Cu acest articol particip la concursul organizat de LitereStacojii, sponsorizat de Soap Bazar, magazinul online care comercializează săpunuri naturale și produse de îngrijire a pielii 100% naturale.”

     Vara s-a instalat… desi, parca tot nu vrea sa dea drumul la robinetul cu soare mult care sa ne mangaie corpul fara ploi si furtuni. Ma gandesc la plaja intinsa si la valurile marii...


     Visez ca as putea, macar o data, sa plec pe o insula pustie, sa-mi iau cu mine doar produsele pe care le iubesc cel mai mult, sa stau tolanita intr-un hamac si sa citesc Caderea Constantinopolului de Vintila Corbul, o carte pe care am inceput-o acum cativa ani si am abandonat-o din lipsa timpului si spatiului de concentrare, pentru ca, da, este o carte destul de greoaie si necesita locul propice.
     Si as mai vrea sa-mi iau cosmeticele pe care le iubesc tare mult pentru ca sunt din ingrediente naturale, foarte eficiente pentru pielea mea sensibila.
     Poate vi se pare ciudat, dar mi-ar place sa ma insoteasca pe insula si pantofii mei preferati, rosii, perforati si cu un toc generos. Imi place sa ma imbrac intr-un costum de baie multicolor, sa ma ung cu cremele protectoare pe tot corpul, sa-mi pun o palarie mare de soare, sa-mi completez tinuta cu pantofii mei preferati si… sa ma asez in hamac pentru a savura cartea.

     Tot ce imi doresc  este sa nu ploua si sa nu bata vantul, pentru ca astazi s-a starnit din senin o “vantoasa”, ca abia mai puteam inainta si toata fata imi era plina de un praf fin, parca eram in Sahara. Norocul meu a fost ca, ajunsa acasa, am intrat in mediul meu plin cu sapunuri naturale si frumos parfumate, care imi aduc mereu zambetul pe chip si sunt foarte, foarte, bune. Le iubesc pentru ca imi curata fata delicat si parfumul suav ma invaluie, teleportandu-ma pe insula mea…

     Offf… suna telefonul! Cine s-a gasit oare tocmai acum sa ma scoata din starea mea de bine? Oamenii astia nu mai au si ei altceva de facut decat sa deranjeze?
     Ei, asta mai lipsea, acum s-a apucat vecinul sa dea gauri cu bormasina… si hrrrr si hrrrr… Uite ca nu ma lasa sa scriu! Parca s-au vorbit toti sa ma deranjeze tocmai acum… 
     Acum, na, vine sotul sa ma intrebe cand mancam… pfff, adio buna dispozitie, am lenevit destul. Ma duc sa ma spal pe maini cu sapunul preferat si… la bucatarie cu mine!


     Poate voi ajunge vreodata pe insula pustie…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu