joi, 15 mai 2014

Testare produse The ONE by Oriflame


     Am primit un set de produse pentru testare The One by Oriflame ca urmare a inscrierii mele in Campania The ONE Collective, pe Blogal Initiative. Articolul cu care am participat la campanie il gasiti aici.

Sa incepem testarea!

     Oje Oriflame THE ONE Long Wear Nail Polish
     Ni.Orchid, Cappucino 


     Incep testul cu ojele, deoarece la mine nu exista zi fara oja pe unghii.
     Sticlutele sunt lungi si atractive, avand un capac usor tesit in partea de sus, cu inscriptia “O” de la Oriflame. 
     Pensula este bogata in peri si lata, cam de doua ori mai lata decat la majoritatea ojelor, ceea ce face aplicarea mult mai usoara. Este pensula pe care o ador! 
     Culoarea este opaca si foarte stralucitoare, nu necesita aplicarea ulterioara de top coat. Am dat un singur strat si a fost suficient datorita texturii cremoase si gradului de acoperire perfect. 
     Imi place enorm ca se usuca foarte repede! Pana cand am terminat toate unghiile, deja primele erau uscate.
     Rezista foarte bine pe unghii cam 3-4 zile, in conditiile in care am gatit, am spalat vase si nu le-am menajat deloc nici la alte treburi prin casa. 
     Sunt foarte multumita de calitatea lor!


     Cappucino este o nuanta placuta, dar nu este stilul meu, cred ca o voi face cadou prietenei mele care a exclamat “wow” de cum a vazut-o.


     Orchid este preferata mea! Astept de mult timp sa beneficiez de aceasta culoare care ma reprezinta in totalitate.

     Luciu de buze Oriflame THE ONE Power Shine LipGloss
     Trendy Berry, Rose Glacier 


     De obicei folosesc luciu de buze doar peste ruj pentru un plus de stralucire si nu le suport pe cele groase si lipicioase. Le-am testat fara ruj si sunt foarte bune pentru un machiaj de zi.


     Sunt cremoase, nu sunt lipicioase si au niste particulele stralucitoare in compozitie pe care le ador.
     Pentru seara le voi folosi peste un ruj in nuante putin mai inchise, deoarece milioanele de sclipiri ca de diamant dau buzelor un farmec aparte, foarte atragator. 
     In poza am folosit Treny Berry, deoarece buzele mele sunt putin mai inchise la culoare si nuanta Rose Glacier este prea deschisa pentru mine.

     Rimel Oriflame THE ONE Volume Blast Mascara 
     Black


     Despre rimel pot sa va spun ca este foarte bun si foarte diferit fata de ce folosesc eu in general. Genele mele scurte si rare nu vad foarte des rimelul, dar pentru ocazii deosebite si pentru seara, acesta este minunat! 
     Nu incarca si nici nu lipeste genele, ceea ce pentru mine este perfect!


     Datorita perilor scurti pe care ii are aplicatorul am reusit pentru prima data sa nu ma murdaresc. Genele au devenit brusc mai lungi si frumos conturate.
     In concluzie, ador acest rimel!

     Anticearcan Oriflame THE ONE Illuskin Concealer 
     Nude Beige


     Culoarea mi se potriveste foarte bine, imi acopera cearcanele, dar am dat mai multe straturi pentru a scapa de dungile mele albastrui.

     
     Fiind foarte fluid, dupa cateva ore a intrat in piele pentru ca am tenul gras, deci, ar fi trebuit sa mai retusez putin machiajul.

     Fond de ten Oriflame THE ONE Illuskin Foundation
     Natural Beige


     Nuanta este perfecta pentru tenul meu, este primul fond de ten la care s-a nimerit atat de bine nuanta fara sa o aleg eu! In poza nu am dat decat un strat subtire care a reusit sa acopere destul de bine imperfectiunile.
     Se intinde foarte usor si nu se strange pe fata. Data viitoare voi da un strat putin mai gros.
     Deoarece eu am tenul gras, fondul de ten a fost absorbit dupa cateva ore si tenul a inceput sa straluceasca, totusi imi place foarte mult.

     Pudra Oriflame THE ONE Illuskin Powder 
     Medium


     Pudra este foarte fina si are o capacitate de acoperire foarte buna. Am folosit buretelul din dotare si am dat putin pe pometi si pe zona nasului.
     Este matasoasa, nu transforma tenul intr-o masca, nu are aspect fainos, deci o iubesc!

     Farduri cremoase Oriflame THE ONE Cream Eye Shadow
     Beige Pearl, Golden Brown, Olive Green


     Textura lor este de crema cu nuante perlate, se aplica si se omogenizeaza cu foarte mare usurinta.
Datorita faptului ca pleoapele mele intra in scobitura ochilor, nu folosesc farduri decat pe arcade. In poza se vede ca am dat putin, era un machiaj de zi si nu era cazul sa obtin o nuanta mai intensa.
     Am folosit un betisor cu buretel si am facut putin un degrade din cele trei culori, pentru un aspect discret.
     Sper sa va placa cum a iesit.



     In final, iata machiajul meu de zi cu produsele The One by Oriflame. (selfie)


     
     Sunt foarte incantata de Oja Orchid, Luciu de buze Trendy Berry, Rimel, Anticearcan, Fond de ten si Pudra. Sunt de milioane, calitate foarte buna si mi se potrivesc perfect!


     Stiu ca pozele nu au iesit prea grozav din cauza luminii, dar sper ca va este de folos acest review.

     Voi ati incercat, sau nu, produsele din gama THE ONE?
     Astept comentariile voastre.

3 comentarii:

  1. da, sunt super, rezistente, iar rezultatul in urma aplicarii produselor THE ONE ORIFLAME este senzational, si eu sunt fan produse cosmetice, iar OJELE sunt favoritele mele, am 2 cutii de oje

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. it's amazing blog and thanks for sharing.
      Visit now :https://www.catalog.altgradauto.ro/

      Ștergere