miercuri, 28 mai 2014

Oriflame - workshop The ONE Collective


     Am avut astazi ocazia sa particip la workshop-ul Oriflame, in urma testarii produselor The ONE Collective.
     A fost un excelent prilej de socializare, mai ales atunci cand stai impreuna cu un grup de persoane cu aceleasi interese.


     Chiar daca a fost mai mult un simpozion, am avut posibilitatea de a afla de la profesionisti multe lucruri interesante despre fashion si beauty, despre cum sa ai un blog de succes si care sunt cele mai bune metode de promovare a blogului.


     Pe Cristian China-Birta (Chinezu, pentru cine nu-l cunoaste), care a fost maestru de ceremonii la acest eveniment, l-am surprins intr-o poza la inceput, iar spre sfarsit, cand si-a inceput prezentarea "Despre piata de blogging din Romania", s-a blocat aparatul foto. Asta este motivul pentru care nu am nicio poza nici cu Elena Dobre, Digital Marketing Strategist, care a prezentat "Cele mai bune metode de promovare a blogului".



Jonas Wramell, Global Beauty Artistic Director Oriflame, a facut o prezentare care ne-a tinut cu sufletul la gura despre tendintele de make up si beauty. Las pozele sa vorbeasca...


























     Foarte interesant a fost atunci cand doua bloggerite de succes din Polonia ne-au povestit cum au inceput si cum au dezvoltat ele blogul de beauty si fashion.



     
     A fost o zi minunata in care am invatat o multime de lucruri interesante.


     Multumesc Blogal Initiative!

2 comentarii:

  1. A socializa este ceva minunat / Mai ales daca intr-un domeniu esti interesat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am fost foarte incantata de campania Oriflame si de felul in care are grija de noi :)

      Ștergere