luni, 3 martie 2014

PlusConfort - cu tine voi descoperi confortul!

     Este al doilea an de cand astept sa vina reabilitarea locuintelor si pe strada mea. 
     O multime de formalitati, promisiuni si timpul trece in defavoarea mea.


     Pana aici! - am zis. 
     Vreau geam termopan in toata casa, asta este prima mea dorinta din aceasta primavara! Am rezistat viscolului si zapezii, a trebuit sa ma lupt cu un curent permanent in casa deoarece geamurile de lemn s-au deformat si nu mai asigurau etansarea si confortul.
     Dar nu ma opresc aici, vreau sa-i fac cadou apartamentului meu o haina noua!

     Voi incepe cu inlocuirea geamurilor si pentru asta am inceput cautarile pe net. Am gasit o multime de firme care promit profesionalism, dar nu ma grabesc, nu vreau sa patesc ca un vecin de-al meu, care a constatat ca firma cu care lucrase a dat faliment intre timp.
     Eu caut calitate, o firma serioasa cu experienta in domeniu si cu personal calificat, care sa nu dispara maine si care sa-mi ofere garantie.

     Asa am gasit PlusConfort, una dintre cele mai puternice companii romanesti din domeniul fatadelor si finisajelor pentru constructii. Experienta acumulata in cei 10 ani de activitate, utilizarea de materiale, utilaje si echipamente provenite de la cei mai prestigiosi furnizori din Europa, respectarea tuturor standardelor si agrementelor specifice, premiile si diplomele de excelenta castigate, m-au convins ca este partenerul potrivit pentru mine.
     Wow! O firma serioasa care se respecta si care ofera servicii si lucrari de tamplarie din aluminiu si PVC, amenajari interioare, instalatii, izolatii termice si placarea fatadelor, realizarea structurilor tip "perete cortina" - asta am gasit eu si nu m-am putut abtine sa nu parcurg toate sectiunile, sa vad cat mai mult, sa inteleg cate alte lucrari importante as putea sa fac pentru o renovare ca la carte a apartamentului.

     Entuziasmata la maxim, am revenit totusi la punctul de plecare al cautarii mele si anume la termopane.
     Primul atu
  •  “Pretul include masuratorile efectuate de inginerii nostri, executia, transportul pe raza municipiului Bucuresti, demontarea vechii tamplarii si montajul celei noi.”    
     Am scapat de corvoada de a masura eu, ca apoi sa constat ca nu se potriveste nimic!

     Al doilea atu: - Oferta este foate bogata! 
  • Fereastra batanta; Fereastra oscilobatanta; Fereastra dubla, un ochi batant; Fereastra dubla, un ochi oscilobatant; Fereastra doua canate cu dubla deschidere; Fereastra trei ochiuri cu o deschidere oscilobatanta; Fereastra trei ochiuri, unul fix si doua canate dubla deschidere; Usa dubla glisanta fara bariera termica, Usa balcon (interioara). 
     Tot ce ai visat sau nu ai stiut inca, tot ce ti-ai fi dorit pentru intregul apartament, cu dimensiuni si preturi pe bucata sau pe mp, pentru termopane din PVC sau aluminiu!
     Este raiul termopanelor, imi pot calcula singura pretul final, imi pot alege hainuta noua pentru ca iarna viitoare sa am un plus de confort!

     Mi-ar placea daca si administratorul nostru ar fi la fel de entuziasmat ca mine si ar fi de acord sa facem reabilitarea termica cu PlusConfort.ro, ca sa arate si blocul nostru ca cele care au beneficiat de “personalizare moderna”.


     Pentru final am lasat partea cea mai interesanta, pentru ca si acum, cand scriu aceste randuri, fericirea descoperirii imi insenineaza chipul: 
  • “Subantreprenor pentru ferestre in sectorul 2 Bucuresti, 12.000 de mp de ferestre la blocuri din sos. Mihai Bravu, Colentina, Calea Mosilor si Stefan cel Mare” !!!


Yuhuuuu! “PlusConfort.ro” te astept la blocul meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu