duminică, 26 ianuarie 2014

Prima comanda la “Bayo”

     Yuhuuu, am reusit! Am reusit sa fac prima comanda la Bayo si vreau sa va spun cat de mult m-am bucurat cand am primit acasa produsele si le-am vazut. Am folosit voucherul pe care l-am castigat la concursul organizat de Bayo. happy

     La inceput m-am chinuit putin pana am ales produsele, pentru ca toate ma incantau in poza, dar vroiam sa stiu intai cum este materialul, cum se comporta la purtat si la spalat, asa ca nu m-am hazardat ca prima comanda sa includa prea multe produse. 
     Vor urma si alte comenzi pentru ca produsele au corespuns exigentelor mele! happy

     Asadar, iata care sunt produsele alese de mine din categoria FITNESS:

1. Maiou Lonsdale pentru femei, culoare violet.
Este moale la pipait si foarte placut la purtat, croiala da multa lejeritate in miscarea mainilor, iar visual, este de mare efect.


2. Maiou Miss Fiori pentru femei, culoare albastru.
Am ales aceasta culoare pentru ca nu aveam niciun maiou albastru si ii pot da 2 intrebuintari: ori la sala de fitness, ca maiou de schimb pentru zilele cand stau mai multe ore, ori de purtat in zilele calduroase de vara. Este din bumbac 100%, daci este perfect in ambele cazuri.

3. Colanti Lazo pentru femei, culoare negru cu bleu.
Cand i-am luat in mana si m-am uitat la ei, m-am speriat. surprise Era o bucatica de material in mana mea si nu credeam ca de fapt mi-am ales totusi marimea corecta. Daaa, pentru ca se intind frumos pe picior si sunt foarte elastici!

     Sunt foarte incantata de calitatea acestor produse, deci orice investitie merita!

     Am vazut multe produse frumoase pentru copii si femei in categoria BALET si in categoria URBAN, pentru street dance.

     Foarte interesante sunt si produsele cu reducere din categoria PROMOTII.
   
     Concluzia mea: faceti sport pentru intretinere, pentru un tonus bun, energie si vitalitate, pentru o viata sanatoasa si nu ezitati sa aruncati o privire pe site-ul Bayo, sunt convinsa ca veti gasi produse atragatoare si foarte utile pentru voi si pentru copii vostri.


Va pup si va astept sa-mi spuneti ce v-ati cumparat.thumbs up

2 comentarii:

  1. Zilele astea urmează să arăt şi eu ce mi-am luat ! Te pooop dulce! Şi să le porţi cu drag xoxo

    RăspundețiȘtergere