vineri, 24 ianuarie 2014

Fericirea in cuplu vine de la 4Passion.ro

     Fetelor, vreau sa va pun o intrebare:  numai mie mi se pare ca zilele trec fantastic de repede?
     Ma gandeam ca acum suntem frumoase si atragatoare, dar curand s-ar putea sa mai si imbatranim. winking
     Si ma gandeam si mai departe: oare barbatii si iubitii nostri vor mai fi la fel de interesati de noi, asa cum sunt acum? Sau trebuie sa ne luam masuri de prevedere de pe acum?

     Acum, iarna, cand suntem imbracate mai gros si nu mai atragem chiar atat de mult privirile barbatilor asupra noastra, cred ca este o perioada propice pentru niste cumparaturi mai deosebite, pentru a ne mentine spiritul tanar. O viata plina de dragoste si fericire trebuie intretinuta.
     Ati ghicit la ce ma gandesc? Este vorba de “lenjerie intima”, evident. batting eyelashes


     Chiar acum ma uit la un bodystocking ieftin pe care il gasesc foarte util de purtat sub o rochita eleganta atunci cand mergem intr-un bar, un club, sau intr-un restaurant, iar seara cand ajungem acasa sa defilam putin in el prin fata ochilor curiosi ai iubitului ... hmmmm ... incepe sa-mi lucreze imaginatia. blushing


     Cel mai mult insa, mi-a atras atentia aceasta “lenjerie sexi”, in care eu cred ca fiecare femeie s-ar simti o Marilyn Monroe. 
     Merita cumparata pentru o “noapte furtunoasa”!

     Anul trecut, inainte de Craciun, ma gandeam sa-mi achizitionez un costumas mai deosebit din categoria “costume de craciunita”, dar pentru ca am fost foarte ocupata si am uitat, il voi comanda acum pentru anul viitor.


     Sunt curioasa ce reactie va avea sotul meu cand imi voi face aparitia imbracata asa, tinand in mana punguta in care i-am pus cadoul. 
     Va spun eu, efect garantat, sarutarile vor creste exponential!


     
     Iata, imaginatia mea merge si mai departe si ma gandesc sa-mi aleg ceva si din categoria “costume de baie”.
     Daca imi face o surpriza si ma invita la piscina? Trebuie sa am un costum de baie nou cu care sa-i atrag atentia si sa-l fac sa-mi spuna cat sunt de frumoasa.
     Am ales doua modele si nu ma pot hotari, poate ma ajutati voi.

Acesta este un model mai aparte

iar acesta este un model mai tineresc.

     Hai fetelor, ajutoooor! Va place ce am ales?
     Daca va plac alte modele va rog din suflet sa mi le aratati si mie pana fac comanda, poate imi vin si alte idei.

Va pup dulce si va invit la cumparaturi, doar stiti proverbul cu “iarna car si vara sanie”. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu