luni, 15 iulie 2013

NailGlaze Giveaway

       Buna fetelor! Am o veste minunata pentru voi!!!!

          NailGlaze a atins pragul de 50.000 de vizualizari si drept recompensa ne ofera un minunat giveaway.
         OJA!!!!!! Glitter nail polish de la Claire's Cosmetics, un nou brand din Barcelona, Spania.
     Sunt 6 culori minunate din care va puteti alege ca premiu o sticluta. Eu m-am indragostit de toate la prima vedere si tare mi-ar placea sa le vad la mine pe etajera.
     Concursul se termina pe 31 iulie ora 12 AM si este valabil doar pentru Romania, castigatoarea se va alege cu Random.org si va fi anuntata pe e-mail.
     Este o minunatie la care puteti participa foarte usor si cea mai norocoasa se va bucura de o oja minunata!
     Stiti ce trebuie sa faceti? Nimic mai simplu: 
     Intrati pe aceasta PAGINA si urmati pasii de acolo, e super usor, eu m-am inscris!!!!!!
     Si pentru ca stiu ca sunteti foarte curioase, am sa va pun niste poze ca sa vedeti ce veti pierde daca nu participati :))))




Superbe, nu????

Bafta, fetelor!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu