joi, 29 noiembrie 2012

Decembrie se apropie!

     Stateam acum si ma gandeam ca ultima data cand am scris pe acest blog a fost inainte de Paste.... Acum mai este putin si vine Craciunul :))
     Pentru mine a fost un an greu..... am reusit sa fac o parte din lucrurile pe care mi le-am propus, dar altele nu mi-au iesit deloc....
     Poate 2013 sa fie un an mai bun, mai ales ca 13 e cifra mea norocoasa :), deci am mari sperante ca imi va reveni optimismul si lucrurile se vor rezolva cu bine.
     In toata aceasta perioada am cunoscut oameni noi, foarte interesanti care m-au facut sa vad lumea in mai mult roz.....
     Am facut mai mult sport, adica fitness :) care mi-a ridicat foarte mult moralul. Sala de fitness este intr-o locatie accesibila, chiar daca, odata cu venirea iernii, multi ar zice ca nu se deplaseaza departe de casa....Oameni draguti si plini de viata, buni profesionisti cu care mi-a fost drag sa lucrez! Aici mi-am petrecut cel putin 1 ora zilnic in ultimele 2-3 luni :)
     Dar asta nu e tot! Stiti ce mult conteaza sa mergi la un Salon de remodelare corporala? Enorm! cu siguranta! 
     Asta am facut si eu :)), mi-am luat mai multe abonamente la un Salon si rezultatele se vad si ma bucur tare mult!
     Si aici am avut norocul sa intalnesc fete deosebit de dragute, foarte bune profesioniste si o locatie eleganta, utilata cu cele mai noi aparate din domeniu, curata, stilata si foarte primitoare!
     In alta ordine de idei, partea cu gatitul :) aici a fost o problema :)).....
     Am zile in care parca as vrea sa ies in oras , sa merg la un restaurant unde sa fiu servita cu produse gustoase, cu specific din diferite tari, cu muzica pe fundal si in compania unor oameni cu care ai ce discuta si cu care te poti distra.
     In acest domeniu mai am de lucrat ceva :)) ....dar am descoperit de unde ma pot inspira !!!

 







       Cum vi se pare, am alt tonus acum? :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu